ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Τι με δίδαξε το 2011(και όχι μόνο)


Με δίδαξε οτι δεν μπορείς να αναγκάσεις κάποιον να σε αγαπήσει. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να είμαι κάποιος που μπορεί να αγαπηθεί. Τα υπόλοιπα είναι στο χέρι τους.
Με δίδαξε οτι όσο και να νοιάζομαι μερικοι άνθρωποι απλά δεν ανταποδίδουν το νοιάξιμο.
Με δίδαξε οτι θέλει πολύ χρόνο να χτίσω την εμπιστοσύνη και μόνο μερικά δευτερόλεπτα για να την γκρεμίσω.
Με δίδαξε οτι δεν έχει σημασία τι έχω στη ζωή μου αλλά ποιον έχω στη ζωή μου.
Με δίδαξε οτι δεν πρέπει να συγκρίνω τον εαυτό μου με το καλύτερο που μπορούν οι άλλοι αλλά με το καλύτερο που μπορώ εγώ.
Με δίδαξε οτι δεν είναι τόσο σημαντικό αυτό που μου συμβαίνει στους ανθρώπους αλλά το τι κάνω με αυτό.
Με δίδαξε οτι δεν έχει σημασία πόσο λεπτή κόβεις τη φέτα. Αυτή θα έχει πάντα δυο πλευρές.
Με δίδαξε οτι μου παίρνει πολύ χρόνο για να γίνω αυτός που θέλω να γίνω
Με δίδαξε οτι είναι πολυ πιο εύκολο να αντιδρώ παρά να σκέφτομαι.
Με δίδαξε οτι πρέπει πάντα να αποχαιρετω αυτούς που αγαπω με τρυφερά λόγια. Μπορεί να είναι η τελευταία φορά που τους βλέπω.
Με δίδαξε οτι μπορεις να συνεχίσεις να προχωράς για πολύ ακόμα από την στιγμή που είπες οτι δεν μπορείς.
Με δίδαξε οτι είμαστε υπεύθυνοι για όσα κάνουμε, ανεξάρτητα από το πως νιώθουμε.
Με δίδαξε οτι η εγώ θα κυβερνώ τη συμπεριφορά μου η η συμπεριφορά μου κυβερνά εμένα
Με δίδαξε οτι ήρωες είναι οι άνθρωποι οι οποίοι κάνουν ότι πρέπει να γίνει ανεξάρτητα από τις συνέπειες.
Με δίδαξε οτι θέλει χρόνο να μάθω να συγχωρώ
Με δίδαξε οτι υπάρχουν άνθρωποι που με αγαπουν πολύ αλλά δεν ξέρουν πως να μου το δείξουν.
Με δίδαξε οτι μερικές φορές οταν είμαι θυμωμένος, έχω το δικαίωμα να είμαι θυμωμένος αλλά αυτό δεν μου δίνει το δικαίωμα να είμαι βίαιος.
Πηγη: http://homepage.mac.com/rouses/good-guys/Voice/Words%20of%20wisdom.html/Αντιγραφή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά Διδακτικό!