Προσωπικά είμαι υπέρ του εμβολιασμού, εμβολιασμένος με 3 δόσεις και είχα κανονίσει να δω τον Ρινόκερο μέσα στη βδομάδα, ΑΛΛΑ μαγκιά του του Άρη Σερβετάλη.
Το να παίζεται ειδικά ο Ρινόκερος μόνο για εμβολιασμένους στο πλαίσιο βιο-μπολι-τικής είναι ξευτίλα, είναι σαν να τραγουδάς αντάρτικα τραγούδια δίπλα στην πισίνα. Είναι αντίφαση.
Λένε κάποιοι ότι θα πεινάσουν οι συνεργάτες του. Ωραία τότε δεν θα έπρεπε να διεκδικεί κανείς καλύτερες συνθήκες γιατί αν απολυθεί θα πεινάσουν τα παιδιά του. Δεν θα πρέπει ένας δούλος να επαναστατεί γιατί θα τιμωρηθούν οι σύνδουλοί του. Δεν θα έπρεπε κάποιος να κάνει αντίσταση στους Ναζί γιατί θα το πληρώσουν οι όμηροι που θα εκτελεστούν ως αντίποινα. Δεν θα έπρεπε να είχε γίνει η επανάσταση του 1821 που είχε ως αποτέλεσμα να σφαγιαστούν αθώοι στη Χίο, την Κωνσταντινούπολη και αλλού.
Βλέπω και πολλούς Χριστιανούς να αμφισβητούν από χριστιανικής άποψης την πράξη του Σερβετάλη. Είναι αλήθεια σε κάποιο βαθμό ότι οι χριστιανοί μάρτυρες αποφεύγουν χειρονομίες που θα βλάψουν άλλους πέρα από τους ίδιους, ο Χριστός κατ' εξοχήν δεν παρέσυρε άμεσα τους αποστόλους στο μαρτύριο, αλλά μετά από μια μακρά διαδικασία οικείωσης. Όμως έχουμε και περιπτώσεις όπου Χριστιανοί μάρτυρες συμπαρασύρουν και άλλους στο μαρτύριο μαζί τους. Σε κάθε περίπτωση δεν είμαι υπέρ του να μπαίνει ένας μισθός πάνω από την αλήθεια και την αξιοπρέπεια.
Καλή η υγεία, το μεροκάματο, η ευθύνη, αλλά κάποια στιγμή υπάρχει και η αξιοπρέπεια, η ευαισθησία στο να μην είσαι αντιφατικός.
Όλο το νόημα της συγκεκριμένης παράστασης ήταν αντίθετο προς το να παίζεται μόνο για εμβολιασμένους.
Kostas Hatziantoniou
ΑΡΗΣ ΣΕΡΒΕΤΑΛΗΣ
Η εξελισσόμενη χυδαία επίθεση εις βάρος ενός από τους πιο σημαντικούς ηθοποιούς σήμερα στην Ελλάδα, θα πρέπει να μας προβληματίσει πολύ σοβαρά. Έχω εμβολιαστεί και αρθρογραφήσει υπέρ του εμβολιασμού, θεωρώ ωστόσο τον σεβασμό της ελευθερίας των άλλων ύψιστη αρχή του ανθρώπινου πολιτισμού για να μην μετατραπεί ο κόσμος μας σε τεχνοφασιστική κόλαση τα χρόνια που έρχονται. Προφανώς αυτό δεν αφορά τους φιλελεύθερους από τα λιντλ, τα καλαμοκαβαλημενα ορφανά του Εμβέρ Χότζα ή τους ατάλαντους "συναδέλφους" του που βρήκαν ευκαιρία να εκδηλώσουν τον φθόνο τους. Η αποτυχία αντιμετώπισης της πανδημίας δεν πρέπει να εξελιχθεί σε κυνήγι μαγισσών. Όσο για την ουσία, ας ξαναδιαβάσουν, όσοι "πονούν" για το θέατρο, τον "Ρινόκερο" του Ιονέσκο, η παράσταση του οποίου ματαιώθηκε.
Ελευθέριος Ανδρώνης
Sportime.gr:
΄΄Ο Άρης Σερβετάλης δίδαξε τι θα πει «ήθος» και «ηθοποιός», χωρίς να ξεστομίσει ούτε κουβέντα΄΄
Ο Άρης Σερβετάλης στάθηκε όρθιος σε μια εποχή ισοπέδωσης.
Σαν ηθοποιός, ποίησε ήθος. Όχι στη σκηνή αυτή τη φορά, άλλα πίσω και πέρα από αυτή: στη «σκηνή» της ίδιας της ζωής. Εκεί που παίζεται ένα θέατρο παραλόγου στον καιρό της πανδημίας, ο Άρης Σερβετάλης επίλεξε να διαχωρίσει τη στάση του.
Θύμισε σε μια κοιμισμένη κοινωνία τι σημαίνει ηθικότητα και συνέπεια στα ιδανικά. Δεν έβαλε μπροστά το ατομικό συμφέρον, άλλα το συλλογικό δίκαιο. Στάθηκε απέναντι στην ανηθικότητα των μέτρων που χωρίζουν τους συνανθρώπους του, σε δυο στρατόπεδα.
Ήταν λογικό και επόμενο να ξεσπάσει θύελλα αντιδράσεων. Μέσα σε μια βαθειά υποκριτική κοινωνία που αδυνατεί να χωνέψει τη σήμερον ημέρα, τόσο σπάνιες κινήσεις διαμαρτυρίας. Ότι δηλαδή ένας άνθρωπος δεν προτίμησε να φουσκώσει τον τραπεζικό του λογαριασμό, άλλα να μην αδικήσει τον συνάνθρωπο.
Ξεσπάθωσαν τα γνωστά sites που συνεχώς κακαρίζουν για διάφορα δικαιώματα, και όταν ένας άνθρωπος που δεν τους είναι αρεστός θίγει μια σοβαρή κοινωνική αδικία, γίνονται κοκόρια βασιλικότερα του «Βασιλέως».
Κανένας από αυτούς δεν ενδιαφέρθηκε όταν ηθοποιοί πετιούνταν στο δρόμο από φασίζοντες θιασάρχες, μόνο και μόνο διότι ήταν ανεμβολίαστοι. Κανένας δεν έδωσε δεκάρα που χιλιάδες υγειονομικοί βγήκαν από τη κυβέρνηση σε αναστολή, και βρίσκονται καταδικασμένοι σε οικονομικό μαρασμό. Κανένας δεν έθιξε τον άθλιο κοινωνικό ρατσισμό που υφίστανται εκατομμύρια συμπολίτες. Και τώρα ξαφνικά όλοι έγιναν… εργατοπατέρες.
Δεν ευθύνεται ο Άρης Σερβετάλης για τη ματαίωση του θεατρικού έργου, άλλα τα ίδια τα παρανοϊκά μέτρα της κυβέρνησης, που ασελγούν στον πολιτισμό. Δεν υφίσταται πολιτισμός χωρίς ελευθερία και δημοκρατία. Το «κρίμα» βρίσκεται στον απάνθρωπο διαχωρισμό ανθρώπων και σε όσους δέχονται αυτή την αθλιότητα ως νέα «κανονικότητα».
Η τέχνη είναι για όλους, είπε o Άρης. Αν δεν είναι για όλους, τότε δεν είναι τέχνη, είναι υποκουλτούρα που μπολιάζει μέσα της κοινωνικό δηλητήριο
Καλό να έχει αρχές και αξίες, αλλά στην περίπτωση αυτή, θαρρώ ότι ίσως προτάσσει τις αξίες υπεράνω του κοινού όφελους. Ο περιορισμός εισόδου στους εμβολιασμένους αφορά πρωτίστως τους ανεμβολίαστους, δηλαδή αυτούς που ίσως δεν έχουν καμία ασπίδα προστασίας (αφαιρούμε όσους ήδη απέκτησαν ανώδυνα ή επώδυνα φυσική ανοσία). Οι ιδέες έχουν ιερότητα όταν φέρουν την σφραγίδα της δοκιμής στον χρόνο. Όταν η χώρα μαστίζεται από τον κορονοϊό με 8,000 κρούσματα την ημέρα, και η θνησιμότητα φθάνει στα 85% κυρίως ανεμβολίαστων, με ή δίχως υποκείμενα νοσήματα, να μη λέμε τώρα ότι οι ατομικές ελευθερίες ή και ο δικαιωματισμός έχει ανώτερη αξία από την ανθρώπινη ζωή και την κοινωνική ευστάθεια. Το παράδειγμα λοιπόν δεν ευσταθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα μεγάλο ποσοστό της κοινωνίας το διακινδύνεψε και έπραξε το αυτονόητο –κοινωνικό χρέος ακόμη με ελάχιστες εγγυήσεις για την ασφάλεια των ίδιων των εμβολίων που εγκρίθηκαν προώρως για λόγους κρίσεως.
Έξω φρενών λοιπόν πρέπει να θεωρείται η απαίτηση εκείνων, του και μικρότερου ποσοστού της κοινωνίας, που αμφισβητούν περισσότερο για λόγους ιδεολογικούς, για να αμφισβητούν, γενικά τους θεσμούς και την «καταπιεστική» κοινωνική ιεράρχηση, μέχρι και την επιστημονική διαγνώμη της πλειοψηφίας των ειδικών και να αναπλάθουν αφηγήσεις εμπνευσμένες από την φρίκη του 20 αι. (φασισμός, ολοκληρωτισμός, μηδενισμός), πράγμα που συνιστά προσβολή την μνήμη των θυμάτων και όσων θυσιάστηκαν σε εποχές πραγματικής φρίκης και τρόμου. Σε εποχές που η παραμικρή αντίρρηση κατέληγε ή στο εκτελεστικό απόσπασμα ή σε κάποιο στρατόπεδο συγκέντρωσης και μέχρι θανάτου εργασίας. Δεν υπάρχει παρομοίαση ούτε σύγκριση, και όσοι τα λέγουν ή τα υπονοούν, ή μαίνονται ή ψεύδονται.
Το λυπηρό είναι ότι ελάχιστοι εξ αυτών, προϊόντα της σύγχρονης κουλτούρας, τολμούν να παίζουν τυχοδιωκτικά, κορώνα-γράμματα, ακόμη και την ίδια την ζωή, με την ψευδαίσθηση – φαντασίωση ότι στο τέλος θα αναδειχθούν δικαιωμένοι αστέρες πολύφωτοι του νοητού στερεώματος! Δυστυχώς εξ αυτών ανήκουν αιρετίζοντες που ξεχωρίστηκαν από την συμφωνία της επιστημονικής κοινωνίας γιατί ήδη προ καιρού είχαν στήσει και γεύονταν τα οφέλη από τον εκλαϊκισμό και εκφαυλισμό της επιστήμης.
Υπάρχουν αρκετοί εσωτερικοί και ουκ ολίγοι εξωτερικοί παράγοντας, που ελπίζουν μέχρι και μηχανεύονται το γκρέμισμα των θεσμών της λεγόμενης «σάπιας» ή διευθαρμένης αστικής τάξης. Στόχος δεν είναι η δική μας ελευθερία και λαϊκή κυριαρχία αλλά την ανάδυση στην εξουσία και στην υποδούλωση μας με τον να μας υποτάξουν ως εξαρτημένα σε ένα σύστημα πρόνοιας, όχι για το καλό μας αλλά για εξασφαλίζουν την απόλυτη εξουσία. Η αποτυχία της υγειονομικής πολιτικής ενός κράτους ή γενικότερα μιας γεοπολιτικής σφαίρας θα ήταν γι᾽ αυτούς όνειρο.
Ο Χίτλερ και ο Στάλιν θα μας φαίνονται αρνάκια σε λίγα χρόνια
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι επιδιώκουν την κατάρρευση των κρατών τα ίδια θα έλεγαν πάτερ μου. Εάν η υγειονομική πολιτική αποτύχει, τι θα κερδίσουμε σαν κοινωνία; Η βιώσιμη αντιπρόταση ποια είναι; Αυτή τη στιγμή τα νοσοκομεία λειτουργούν ομαλά; Έχουν την ικανότητα να δεχτούν ασθενείς με άλλες εκτός κορωνοϊού ασθένειες;
ΔιαγραφήΟι αυριανοί Χίτλερ είναι όσοι θέλουν εξαρτημένους πολίτες σε ένα σύστημα καθολικής πρόνοιας. Για να γίνει αυτό, πρέπει να φτωχευσουν όλα τα κράτη, ειδικά τα ισχυρά. Η ελλαδιτσα είναι μια χούφτα. Και να φτωχέψει δεν χάνεται ο κόσμος. Η αύξηση του πληθωρισμού από τα πακέτα τρισεκατομυρίων "κοινωνικής αλληλεγγύης" από που θα μαζέψουν; Προφανώς από τους λαούς της γης. Η Κίνα, σε μικρό χρονικό διάστημα, σκοπεύει να εισάγει δικό της διεθνές χρυσό standard (γιατί το αμερικανικό χαρτονόμισμα θα έχει χάσει την αξιοπιστία του) αλλά θα είναι σε μορφή ηλεκτρονικού νομίσματος (σινικό bitcoin). Συμφέρει να διαιωνίζουν την κρίση γιατί έχουν άλλες σκοπιμότητες. Ας τους βοηθήσουμε.
Αγαπητέ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχόλιο σας είναι εκτός πραγματικότητας, φαίνεται δεν παρακολουθείτε τα ιατρικά δεδομένα, οι εμβολιασμένοι νοσούν και το μεταδίδουν, ίσως και με μεγαλύτερο υικό φορτίο (βλ. Οξφόρδη).
Οι ανεμβολίαστοι δεν είναι άρρωστοι αγαπητέ και θα μπορούσαν να εισέρχονται με test,σε αντίθεση με τους εμβολιασμένους που μπαίνουν δίχως όρια και μπορεί να έχουν τον υιό.
Σε κάθε περίπτωση καταργείται η ελευθερία και το αυτεξούσιο του ανθρώπου και οι περισσότεροι εμβολιασμένοι νομίζουν οτι τα προνόμια είναι ελευθερία.
Δεδομένα υπάρχουν άλλα η επιστημονική ανάλυση και ερμηνεία των δεδομένων είναι εξίσου σημαντική. Τι μας λένε τα δεδομένα;
Διαγραφήhttps://ourworldindata.org/covid-deaths-by-vaccination
Μπορείς να κοιτάξεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να μην αποστρέψεις το βλέμμα σου απο ντροπή;;;;ο καθένας ξέρει...έχει συνείδηση...τον κρίνει η ιστορία...εγώ θέλω να πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον κ.Άρη Σερβετάλη...μου δίνει ελπίδα ...
ΑπάντησηΔιαγραφή