tag:blogger.com,1999:blog-6370617671877120781.post1308273692788230050..comments2024-03-28T12:38:07.330+02:00Comments on Προσκυνητής: Μιλάς πολύ για τον Χριστό χωρίς να είσαι ακόμη έτοιμοςπ.Γεώργιος-Προσκυνητήςhttp://www.blogger.com/profile/11233342082981936430noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-6370617671877120781.post-33897721653337421162016-04-06T00:02:55.805+03:002016-04-06T00:02:55.805+03:00Καλώς σεβαστή η άποψή σας, όμως σημειώστε ποιά ή ...Καλώς σεβαστή η άποψή σας, όμως σημειώστε ποιά ή ποιές είναι εκείνες οι προτάσεις πού θεωρείς ότι προδίδουν την εσωτερική σαπίλα τών σχολιαστών; <br />Θεωρώ ότι τέτοιου είδους υπόδειξη πού επιζητώ νά κάνετε θα προσδώσει χρήσιμα συμπεράσματα. <br />Θά παρακαλούσα δεόντως τήν ευστοχότερη θέση σας μέ την παράθεση τών προτάσεων καί τών επιχειρημάτων καθώς ο παραπάνω λόγος σάς εκθέτει επειδή είναι γενικών κρίσεων χωρίς την αιτιολόγηση ή καί τήν συγκεκριμένη αναφορά των προτάσεων που πιστοποιούν αυτό πού καταλογίζετε.... Orthodox True https://www.blogger.com/profile/03478754817717994034noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6370617671877120781.post-83024831325258555292016-04-05T17:16:00.695+03:002016-04-05T17:16:00.695+03:00Πολύ εύστοχο το κείμενο!
Λυπάμαι όμως που οι «εξυπ...Πολύ εύστοχο το κείμενο!<br />Λυπάμαι όμως που οι «εξυπνάκηδες» δεν κατάλαβαν τίποτα και βρήκαν πάλι αφορμή να βγάλουν στα σχόλια όλη τη σαπίλα που κρύβουν μέσα τους...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6370617671877120781.post-2759591495436829552016-04-02T22:20:26.026+03:002016-04-02T22:20:26.026+03:00ού γάρ εισι δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνο...ού γάρ εισι δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνομα, εκεί ειμι εν μέσω αυτών." (Ματθ. 18, 19-20). Ας ομιλούμε λοιπόν άφοβα για τα μυστήρια του Θεού. Ωφέλεια θα υπάρξει έτσι κι αλλιώς sotulishttps://www.blogger.com/profile/01045896709116814960noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6370617671877120781.post-20061215593226823292016-04-01T11:26:34.062+03:002016-04-01T11:26:34.062+03:00Δεν συμφωνώ με την δημοσίευση.
Καταρχήν θα θυμίσω ...Δεν συμφωνώ με την δημοσίευση.<br />Καταρχήν θα θυμίσω ότι ουδείς άξιος να κοινωνήσει Σώμα και Αίμα Χριστού, και όμως κοινωνάμε, και εάν περιμένουμε να γίνουμε άξιοι για να κοινωνήσουμε, τότε θα φύγουμε από αυτήν τη ζωή Ακοινώνητοι.<br />Σύμφωνα λοιπόν με το δημοσίευμα, εφόσον ουδείς είναι έτοιμος με Τον Χριστόν, ουδείς θα έπρεπε να μιλάει για Τον Χριστόν. Και πότε θα μιλήσουμε για Τον Χριστόν άραγε, όταν ετοιμαστούμε? Δηλαδή ποτέ?<br />Όχι, είναι πλάνη η δημοσίευση, καθώς ουδείς έτοιμος, αλλά Το Πνεύμα Το Άγιο όπου θέλει πνεί.<br />Είναι καλύτερα να εργαζόμαστε τις αρετές Του Χριστού, έχοντας μέσα μας βαθιά, έστω και υποκριτικά, "το αναξίως", και να αφεθούμε στη ρώτα Της Αληθής Ζωής, και όπου μας βγάλει και όπου μας "ξεβράσει" η ταραγμένη θάλασσα της κοσμικής ζωής. Γιατί η αληθινή ταπείνωση έρχεται όταν ο άνθρωπος καλείται να μιλήσει και μιλάει, και όταν δεν καλείται να μιλήσει δεν μιλάει.<br />Ας έχουμε υπόψην μας και τούτο, ότι η διαφορά λοιπόν του πρέπει ή δεν πρέπει, του ταπεινού με τον αυτοπροβαλλόμενο και αυτόκλητο, είναι συνυφασμένο με το πότε σου απευθύνουν το Λόγο, και πότε παίρνεις από μόνος σου τον λόγον. Και πάλι όμως ο Κύριος είπε Το Πνεύμα Το Άγιο όπου θέλει πνει!!<br />Ας αφεθούμε λοιπόν, και ας πορευθούμε "με το αναξίως", και όπου βρεθούμε και όπου δεν βρεθούμε, και ότι πούμε και ότι δεν πούμε....Orthodox True https://www.blogger.com/profile/03478754817717994034noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6370617671877120781.post-53236567639577637742016-04-01T10:28:02.100+03:002016-04-01T10:28:02.100+03:00Αυτό θα πει μεταπατερική θεολογία!
ΥΓ. Προς τους ...Αυτό θα πει μεταπατερική θεολογία!<br /><br />ΥΓ. Προς τους Λιβ-(υ)-ανιστές των σύγχρονων αιρετικών:<br />Δεν είναι τυχαίο πως ΟΛΟΙ οι άγιοι Ομολογητές της Ορθοδοξίας που ήταν απλά καλογέρια, παπάδες και πιστοί, χαρακτηρίζονταν και τότε "ζηλωτές", "φανατικοί" κτλ. Και φυσικά ούτε λόγος δεν γινόταν για αγιότητα του Ιωάννη Χρυσοστόμου, του Μάξιμου Ομολογητή, του Μάρκου Ευγενικού. Ο πρώτος επί 33 χρόνια θεωρούταν σχισματικός, τον δεύτερο του κόψανε τη γλώσσα και τον τρίτο τον εξορίσαν στη Λήμνο. Η ιστορία στην Εκκλησία μονίμως επαναλαμβάνεται, αλλά κάποιες Μετριότητες (όπως οι ίδιοι υπογράφουν-το μ πάντα με κεφαλαίο) αρνούνται να την αποδεχτούν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6370617671877120781.post-59810303089914723212016-03-31T23:26:33.021+03:002016-03-31T23:26:33.021+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03848590648115935891noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6370617671877120781.post-3361051239037081182016-03-31T17:06:28.678+03:002016-03-31T17:06:28.678+03:00Και ταύτα έδει ποιήσαι κακείνα ΜΗ αφιέναι! Και ταύτα έδει ποιήσαι κακείνα ΜΗ αφιέναι! Anonymousnoreply@blogger.com