Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

«Μονομαχία» Ορθοδόξων-Καθολικών με «πείραμα» τον Αγιασμό

Σε «μονομαχία» μέσω «πειράματος» με Αγιασμό καλεί ο μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ τον αρχιεπίσκοπο των εν Αθήναις Καθολικών κ. Νικόλαο Φώσκολο για να αποδειχθεί ότι η Ορθοδοξία είναι η μοναδική αληθινή Χριστιανική θρησκεία.
Ο κ. Σεραφείμ, με επιστολή που απέστειλεκαι στο Γραφείο Τύπου της Καθολικής Εκκλησίας, καλεί τον αρχιεπίσκοπο στο εξής πείραμα που θα γίνει δημόσια:
Να αντλήσουν νερό από την ίδια βρύση σε δύο μέρη και να τελέσουν την ιεροπραξία του αγιασμού. Ομως ο κ. Σεραφείμ προειδοποιεί: «χωρίς βεβαίως ὁ ἐκλαμπρότατος κ. Φώσκολος νά προσθέση ἁλάτι, εἰς τό ὑπ’ αὐτοῦ ἁγιαζόμενο νερό». Στη συνέχεια να σφραγισθούν οι δύο αγιασμοί σε ασφαλές μέρος και μετά την πάροδο ενός μηνός να ανοιγούν για να διαπιστωθεί « ὄχι λογικῶς, ἀλλά ὑπερφυσικῶς ποῖος εἶναι ὁ ἀληθής Χριστιανισμός καί ποῖον ὁ αἰώνος Θεός χαριτώνει διά τῶν ἀκτίστων Αὐτοῦ ἐνεργειῶν». Ο αγιασμός της Ορθοδόξου Εκκλησίας, λέγει ο μητροπολίτης Σεραφείμ θα ευωδιάζει («θά εὐωδιάζη ἄσηπος») ενώ της Ρωμαιοκαθολικής (χωρίς αλάτι) θα βρωμά («θά ὄζη φρικωδῶς»).

Συγκεκριμένα ο μαχητικός ιεράρχης αναφέρει χαρακτηριστικά για το αποτέλεσμα του «πειράματος»: «Ὁ Ἁγιασμός τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας παρά τήν προφανῆ ἀναξιότητά μου θά εὐωδιάζη ἄσηπος, ἐνῶ τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς θρησκευτικῆς κοινωνίας χωρίς τήν πρόσθεση ἅλατος θά ὄζη φρικωδῶς». Αυτή θα είναι η απάντηση του Πανάγιου Θεού, αναφέρει ο κ. Σεραφείμ.

Μάλιστα ο κ. Σεραφείμ αναμένοντας την θετική απάντηση του αρχιεπισκόπου στήν πρόσκλησή του τονίζει: «διά νά μή θεωρηθῆ ὡς εὐφυολόγημα ἡ πρότασις μου ὑπενθυμίζω τήν ἐκ τοῦ βιβλίου τῶν Βασιλειῶν παρόμοια ἐνέργεια τοῦ Προφήτου Ἠλιού τοῦ Θεσβίτου».

«Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πετύχει το «πείραμα» και η βεβαιότητα αυτή πηγάζει από τη διαχρονική και διϊστορική αλήθεια της Ορθοδόξου Εκκλησίας», τονίζει στην«Espresso» ο μητροπολίτης και αποκαλύπτει το εξής συγκλονιστικό: το 1981 είχε τελέσει στο πατρικό του σπίτι Αγιασμό και όταν πέρυσι αυτό το σπίτι το προσέφερε στην μητρόπολη, άνοιξε το μπουκαλάκι όπου υπήρχε ο Αγιασμός και με συγκίνηση διαπίστωσε ότι ευωδίαζε! «Είναι η Χάρις του Αγίου Πνεύματος», υπογράμμισε.
Στην ερώτησή μας αν θα δεχθεί την πρόσκληση-πρόκληση ο αρχιεπίσκοπος των εν Αθήναις Καθολικών, απαντά: «Δεν το νομίζω...Η πρόσκληση πάντως είναι διαρκείας»
Espresso- από τον Κώστα Ζαφειρίου/πηγή

5 σχόλια:

  1. Συνηθως μας προκαλουσαν,δεν προκαλουσαμε εμεις οι ορθοδοξοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαβάζοντας το κείμενο μου γεννήθηκε μια απορία. Τι να σημαινει, αραγε , η εντολη, οὐ λήψει τὸ ὄνομα Κυρίου τοῦ Θεοῦ σου ἐπί ματαίῳ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το "μην δοκιμάζεις τον Κύριο, τον Θεό σου" ισχύει άραγε σε αυτή την περίπτωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε νομίζω να προκαλεί κανέναν, ίσως κάτι τέτοιο έπρεπε να έχει γίνει καιρό τώρα, και το γεγονός ότι μπορεί αρκετοί Καθολικοί να δουν την αλήθεια είναι "επί ματαίω" ;
    Ελάτε ρε παιδιά, ελάτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το να δουν ορισμένοι άνθρωποι την αλήθεια δεν είναι μάταιο. Άλλο να δουν και άλλο να την αποδεχτούν. Το να το δουν μόνο δεν έχει ουσία (βλ. φαρισαίους).Ποιος μου λεει ότι και αυτή η πρόκληση δεν θα γίνει αίτια για να συκοφαντηθεί, και να αμφισβητηθεί και ο αγιασμός και μετά να τρέχουν και να μην φτάνουν οι μαχητές ,στέλνοντας επιστολές ,εφημερίδες ,μμε, συνεχώς να απολογούνται και όλα αυτά τα ωραία .Αν μπορούν να αναλάβουν και αυτές τις ευθύνες τότε ας το κάνουν .Μάταια πράγματα. Καλύτερα οι μαχητές να πέσουν στα γόνατα και να προσεύχονται ,έντονα ,να γνωρίσουν οι καθολικοί ,την Αλήθεια εν πνευματι .Όχι μετά όταν θα δουν τα σκούρα. Οι συκοφαντίες και οι αμφισβητήσεις θα έχουν κακές επιπτώσεις σε απλούς πιστούς και ακόμα χειρότερες ,σε αυτούς που δεν γνωρίζουν. Με λίγα λόγια εμείς θα την πληρώσουμε πάλι μιας και ο μαχητής ξεκαθάρισε την θέση του κάνοντας αναφορά για την αναξιότητα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή