Ἡ «Εὐρωπαϊκὴ Ἐπιτροπὴ» ἀναθέτει σὲ ἕναν Πολωνὸ μουσικὸ τὴ σύνθεση τοῦ Ὕμνου
γιὰ τὴν Ἑνοποίηση τῆς Εὐρώπης.
Ὅταν αὐτὸς παραδίδει τὸ ἔργο ποὺ ἀνέλαβε, διαπιστώνουμε ὅτι ἔχει ἐπενδύσει μὲ μουσική, στὴν ἑλληνικὴ γλῶσσα, τὰ πασίγνωστα λόγια ἀπὸ τὸν Ὕμνο τῆς Ἀγάπης
τοῦ ἀποστόλου Παύλου.
Ἔστω κι ἂν πρόκειται γιὰ τὸ σενάριο, μόνο, μιᾶς κινηματογραφικῆς ἱστορίας
(πρόκειται γιὰ τὴν «Μπλὲ ταινία» τοῦ Κριστὼφ Κισλόφσκυ, γυρισμένη τὸ 1993)
μιὰ τέτοια Εὐρώπη – μὲ ἐπίκεντρο, λοιπόν, τὴ Γραφή – θὰ μποροῦσε, ναί, νὰ μᾶς ἀφορᾶ.
Γι’ αὐτὸ καὶ σήμερα, μέρα εὐρωπαϊκῶν ἐκλογῶν, ἐπιλέγουμε νὰ κοντοσταθοῦμε στὴ συγκεκριμένη σύνθεση τοῦ Ζμπίγνιεφ Πράισνερ.
γιὰ τὴν Ἑνοποίηση τῆς Εὐρώπης.
Ὅταν αὐτὸς παραδίδει τὸ ἔργο ποὺ ἀνέλαβε, διαπιστώνουμε ὅτι ἔχει ἐπενδύσει μὲ μουσική, στὴν ἑλληνικὴ γλῶσσα, τὰ πασίγνωστα λόγια ἀπὸ τὸν Ὕμνο τῆς Ἀγάπης
τοῦ ἀποστόλου Παύλου.
Ἔστω κι ἂν πρόκειται γιὰ τὸ σενάριο, μόνο, μιᾶς κινηματογραφικῆς ἱστορίας
(πρόκειται γιὰ τὴν «Μπλὲ ταινία» τοῦ Κριστὼφ Κισλόφσκυ, γυρισμένη τὸ 1993)
μιὰ τέτοια Εὐρώπη – μὲ ἐπίκεντρο, λοιπόν, τὴ Γραφή – θὰ μποροῦσε, ναί, νὰ μᾶς ἀφορᾶ.
Γι’ αὐτὸ καὶ σήμερα, μέρα εὐρωπαϊκῶν ἐκλογῶν, ἐπιλέγουμε νὰ κοντοσταθοῦμε στὴ συγκεκριμένη σύνθεση τοῦ Ζμπίγνιεφ Πράισνερ.
Γιῶργος Καστρινάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου