Παρασκευή 30 Απριλίου 2021

ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ ΗΛΙΟΥ.



''Ην δε ωσεί ώρα έκτη και Σκότος εγένετο εφ΄όλην την γην έως ώρας ενάτης, του ηλίου εκλείποντος''
  Τις ώρες που ο Χριστός κρέμεται γυμνός και υποφέρει πάνω στο Σταυρό ένα Θαυμαστό Παγκόσμιο Σημείο συμβαίνει το οποίο προσπερνούμε και δεν το εμβαθύνουμε να δούμε, τί ήταν αυτό το Σκότος; 
 Όλοι λέμε μια φυσιολογική Έκλειψη Ηλίου και ίσως οι άπιστοι να την αποδώσουν όπως πάντα στη Θεά Τύχη. Τυχαία συνέβει θα πουν την συγκεκριμένη χρονική στιγμή η Σελήνη να συναντηθεί και να μπει μπροστά στον Ήλιο. Είναι έτσι όμως;
 
 Ο Χριστός σταυρώθηκε μία ημέρα πριν το Ιουδαϊκό Πάσχα, το οποίο γιορτάζεται στην Πανσέληνο της Εαρινής Ισημερίας, όταν δηλαδή η ημέρα και η νύχτα έχουν από 12 ώρες. Γνωρίζουμε όλοι ότι σε Πανσέληνο ο Ήλιος και η Σελήνη είναι διαμετρικά αντίθετα, όταν ανατέλλει ο Ήλιος δύει η Σελήνη και αντίστροφα. Άρα από την έκτη ώρα της ημέρας μέχρι και την ενάτη ( 12 μέχρι 3 το μεσημέρι) η Σελήνη βρισκόταν στο κάτω μέρος της γης, σε απόσταση 12 ωρών από τον Ήλιο. Πώς να το εξηγήσουμε και τί να πούμε!

Μήπως είναι μια υπερβολή των Χριστιανών; Όχι. Έχουμε μαρτυρίες και μη Χριστιανών γιαυτό το θαυμαστό σημείο. Έγινε ορατό και στην Ελλάδα, ο Έλληνας Φλέγων το αναφέρει στο ΙΓ' των χρονογραφιών του ''Ως ξεχωριστό και παράδοξο σκότος''.
   Άλλοι δύο Έλληνες περιηγητές τότε ''εν Ηλιοπόλει της Αιγύπτου, Απολλοφάνης και Διονύσιος'' ένιωσαν τέτοιο Δέος και Φόβο σε αυτή την πρωτόγνωρη Ολική επί τρίωρο σκίαση του Ηλίου, που φώναξαν '' Άγνωστος σαρκί πάσχει Θεός, δι΄ον το παν εζόφωταί τε και σεσάλευται΄'' Δηλαδή κάποιος Άγνωστος Θεός υποφέρει, για τον Οποίον σκοτείνιασαν τα πάντα και σαλεύτηκαν''. 

Είχαν πολλές αστρονομικές γνώσεις αυτοί οι δύο και τους φαινόταν παράδοξο αυτό που έγινε στην Πανσέληνο της Εαρινής Ισημερίας. Και ακόμα πιο παράδοξο ότι δεν έγινε με την συνήθη πορεία της Σελήνης σε μια Έκλειψη Ηλίου: 
''Ουχί ολίγον κατ΄ολίγον σκεπάζουσαν αυτόν (τον Ήλιο) ή ξεσκεπάζουσα καθώς ακολουθεί εις τας φυσικάς εκλείψεις, αλλά επίσης όλον αυτόν σκεπάζουσα εν ταις τρισίν ώραις ταύτες. Όπερ έστι υπερφυές και παράδοξον''. 
Γύρισαν στην Αθήνα μετά την περιήγηση τους στην Αίγυπτο, το συζήτησαν με τους άλλους Αθηναίους που και αυτοί το έζησαν, το ερεύνησαν για χρόνια και εξήγηση δεν μπόρεσαν να δώσουν.

 Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά έρχεται στην Αθήνα ο Απόστολος Παύλος και κηρύττει το Ευαγγέλιο στον γνωστό Βράχο του Αρείου Πάγου, αρχίζοντας τον Λόγο του για κάποιον Άγνωστο Θεό ο Οποίος υπέφερε, σταυρώθηκε, πέθανε και αναστήθηκε (Πράξεις των Αποστόλων ΙΖ΄ Κεφ.) Οι πιο πολλοί γέλασαν, ένας όμως Αρεοπαγίτης ονόματι Διονύσιος τον πλησίασε και ζητούσε περισσότερες λεπτομέρειες γιαυτό τον Σταυρικό Θάνατο αυτού του Άγνωστου Θεού, Πού, Πώς και Πότε έγινε. Ήταν ακριβώς ο χρόνος και το γεγονός που αυτός έζησε ως περιηγητής στην Αίγυπτο. Βρήκε αυτό που τόσα χρόνια έψαχνε. Γίνεται αμέσως ο πρώτος Αθηναίος Χριστιανός. Γράφει και επιστολή, η οποία σώζεται στον φίλο του Απολλοφάνη και του εξηγεί τα πάντα.

 Ποιός είναι αυτός ο Διονύσιος; Ο Άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης, ο Πρώτος Επίσκοπος και Πολιούχος Αθηνών που εορτάζεται στις 3 Οκτωβρίου. Έφτασε κηρύττοντας τον Χριστό μέχρι την Γαλλία, όπου και αποκεφαλίστηκε. Τί ακριβώς ήταν αυτό το Σημείο του Σκότους δεν ξέρουμε. 
 Ο Ωριγένης λέει κρύφτηκε ο Ήλιος από μόνος του γι'αυτό που έβλεπε να γίνεται στον Δημιουργό Του. 
Άλλοι Πατέρες λένε ότι όπως έγινε και στην Παλαιά Διαθήκη με το Ιησού του Ναυή που σταμάτησε τον Ήλιο (το 24ωρο που παραδέχεται και η σύγχρονη Αστρονομία ότι έχει χαθεί από τον χρόνο), κάτι τέτοιο παράδοξο ίσως συνέβει και ''έτρεξε'' η Σελήνη 12 ώρες μπροστά και να σταματήσει επί τρίωρο καλύπτοντας τον ήλιο.

 Μάλιστα ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης έχει κάνει ένα ωραίο και πειστικό σχεδιάγραμμα εξηγώντας πώς παρέτρεξε την κανονική της πορεία η Σελήνη και βρέθηκε μπροστά στον Ήλιο. Όσο και αν ακούγεται Αστείο, Μύθος και Παραμύθι για πολλούς, Αυτό Έγινε στην Πανσέληνο της Εαρινής Ισημερίας και την συγκεκριμένη ώρα της Σταύρωσης του Χριστού. Θα αποκεφαλιζόταν ο Διονύσιος Αρεοπαγίτης για ένα ψέμα που δεν έζησε; Όπου ο Θεός βούλεται, νικάται φύσεως τάξις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου