Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024

Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ του ΟΣΕ

Γεώργιος Αϋφαντής (πρέσβης ε.τ.) στην εκπομπή «Αντιθέσεις» στις 10.03.2023

  «Από τη στιγμή που αναμείχθηκε στον Πειραιά η κινεζική εταιρεία Cosco και ιδίως όσο πλησίαζε η στιγμή που θα αναλάμβανε πλήρως το λιμάνι, όπως και έγινε τελικά το 2015, η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ του ΟΣΕ και της σιδηροδρομικής μεταφοράς ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΧΟΣ και επιδίωξη συγκεκριμένων ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ με μεγάλη επιρροή στην Ελλάδα σε μια προσπάθεια να ανασχεθεί η εμπορική διείσδυση της Κίνας, δηλ. σε μια προσπάθεια να μην μπορεί να προωθήσει σιδηροδρομικά από το λιμάνι τα κινεζικά προϊόντα στην ευρωπαϊκή αγορά και δη στη Γερμανία.

  Αυτό το πέτυχαν αναμιγνυόμενοι σε ό,τι έχει να κάνει με τον ΟΣΕ: ενισχύοντας τις συμμορίες που κλέβανε τα υλικά, ενισχύοντας την διαφθορά μέσα στον ΟΣΕ, εξαγοράζοντας αξιωματούχους και στο τέλος επιβάλλοντας την εκποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς για 45 εκ., δηλ. για όσα δίνει ένας εφοπλιστής για ένα τάνκερ μέσης ηλικίας και μέσης κατάστασης…

  Οι Ιταλοί μπήκαν εκεί έχοντας ξεκαθαρίσει ότι δεν προτίθενται - δεν είχαν και τα οικονομικά μέσα - να αναπτύξουν τις σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα. Μπήκαν εκεί για να μην τον αγοράσουν Κινέζοι. 

 Και οι άνθρωποι που τους το έδωσαν φέρουν βαρύτατη ευθύνη γιατί ΕΚΠΟΙΗΣΑΝ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ για να είναι αρεστοί στις ΗΠΑ και στη Γερμανία, για να είναι, όπως λένε, στη ΣΩΣΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ».

1 σχόλιο:

  1. Δηλαδή οι γερμανικές εταιρείες που παράγουν τα προϊόντα τους στην Κίνα, δεν ήθελαν να έρχονται αυτά φθηνότερα στην βόρεια Ευρώπη και στην Γερμανία μέσω Πειραιά/Θεσσαλονίκης σιδηροδρομικώς, αλλά ακριβότερα χρησιμοποιώντας πλοία! Μάλιστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή