Ένα ολόκληρο χριστιανικό χωριό έπεσε θύμα της εκδικητικής μανίας των ισλαμιστών ανταρτών και των μισθοφόρων που τους συνεπικουρούν, οι οποίοι ήθελαν να "ξεπλύνουν" την ήττα που υπέστησαν στην Κουσέιρ: Εκατοντάδες Χριστιανοί, μεταξύ των οποίων γυναίκες, ηλικιωμένοι και νεογέννητα σφαγιάστηκαν από τους εγκληματίες της «επανάστασης» σήμερα στο χωριό al-Duvair, στα σύνορα της Συρίας με το Λίβανο κοντά στην πόλη Χομς.
Οι ένοπλοι αντάρτες που συνεργάζονται με τον Ελεύθερο Συριακό Στρατό (FSA) εισέβαλαν στο χωριό και το πλημμύρισαν στο αίμα, πριν προλάβει να επέμβει ο συριακός Στρατός.
Περίπου 350 μισθοφόροι αντάρτες μπήκαν στο χωριό και άρχισαν να σπάνε τις πόρτες, πολυβολώντας μέσα στα σπίτια των χριστιανών. Όσους γλίτωσαν από το πρώτο κύμα δολοφονιών τους συγκέντρωσαν στην κεντρική πλατεία και τους εκτέλεσαν.
Πηγές του συριακού Στρατού αναφέρουν ότι μεταξύ των επιτιθέμενων ήταν και ένα μεγάλο τμήμα σουνιτών ισλαμιστών Τούρκων μισθοφόρων και Τσετσένων.
Mία μονάδα του συριακού Στρατού πρόλαβε τους μισθοφόρους και τους αντάρτες κατά την αποχώρησή τους και πρόλαβε και εξόντωσε δέκα από αυτούς.
Ο αριθμός των θυμάτων παραμένει άγνωστος καθώς οι αρχές δεν έχουν προλάβει να αρχίσουν την θλιβερή καταμέτρηση.
Η νέα θηριωδία των ανταρτών ήρθε σε απάντηση των συντριπτικών χτυπημάτων που έχουν υποστεί τις τελευταίες ημέρες στην πόλη Κουσέιρ, η οποία έχει περάσει έπειτα από σφοδρές συγκρούσεις υπό τον έλεγχο του συριακού στρατού. Το νέο αιματοκύλισμα ήταν τα αντίποινα στις ήττες τους...
Από το Μάρτιο του 2011, οπότε και ξέσπασε η κρίση στη Συρία, χιλιάδες Χριστιανοί έχουν σκοτωθεί με απάνθρωπο τρόπο από τους ισλαμιστές αντάρτες, αποδεικνύοντας πως δεν πρόκειται για εμφύλιο ή απελευθερωτικό πόλεμο, αλλά για σχέδιο εξόντωσης του χριστιανικού πληθυσμού από τη χώρα αλλά και γενικότερα από τη Μέση Ανατολή.
Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που επιθυμούν διακαώς την πτώση του Σύρου προέδρου Μπασάρ Αλ Άσαντ. Επειδή ο Άσαντ ως Αλεβίτης δεν είναι φανατικός μουσουλμάνος και είναι ανεκτικός προς τους Χριστιανούς, θεωρείται από τους Ισλαμιστές «εμπόδιο» στα σχέδια τους για την εγκαθίδρυση ενός ακόμη θρησκευτικού κράτους στην περιοχή.
Συγχαρητήρια στο Πατριαρχείο Αντιοχείας για τους Άγιους Μάρτυρες που απέκτησε. Ας ελπίσουμε ο Κύριος να μας αξιώσει να ανταποδώσουμε στους Ισλαμιστές αυτό που τους αξίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε και λέμε, ο τίτλος του άρθρου (που αφορά στην επίθεση Ισλαμιστών σε Χριστιανικό χωριό στη Συρία) είναι παραπλανητικός. Αυτοί δεν ήταν Σαλαφιστές αλλά Χαριτζίτες/Κουτμπιστές που επικαλούνταν τον Σαλαφισμό με τον οποίο οι μέθοδοι τους δεν έχουν καμία σχέση. Επιπλέον, όταν τα κυβερνητικά στρατεύματα του Άσαντ έσφαξαν ένα ολόκληρo χωριό στην Αλ-Μπάιντα (γυναίκες και μωρά παιδιά συμπεριλαμβανομένων) δεν είδα να γίνεται καμία αναφορά στα διάφορα ιστολόγια.. Επιπλέον, από κάποια ιστολόγια αυτή η είδηση σχετικά με το Χριστιανικό χωριό έχει κατέβει. Γιατί άραγε;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ είδηση προέρχεται από το Ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων FARS και την αναπαράγουν μόνο ελληνικά μπλογκς. Συγνώμη που γίνομαι καχύποπτος, αλλα απέτυχα να βρω και το χωριό στο Google Earth, όπου υποτίθεται έγινε η σφαγή. Μάλιστα, στο Internet, το χωριό αναφέρεται για πρώτη φορά μόλις χτες σε σχέση με τη σφαγή. Πιο πριν κανείς δεν ήξερε την ύπαρξή του. Επίσης, το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων FARS μιλάει για “χριστιανούς” και πουθενά δε λέει ή υπονοεί ότι ήταν Έλληνες ή Ελληνικής καταγωγής. Και αυτά πως μαζί ήταν Τούρκοι και Τσετσένοι μισθοφόροι δεν τα γράφει το FARS.
Το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων FARS πάντως δεν το λες και αντικειμενική πηγή – κάποτε (πριν ένα μήνα δηλαδή) έβγαλε είδηση πως μια ιρανή κοπέλα εφύηρε την μηχανή του χρόνου…
Επίσης, η φωτογραφία είναι από το μουσουλμανικό χωριό αλ-Μπάιντα στην περιοχή του Μπανιάς, που έσφαξαν τους κατοίκους του οι στρατιώτες του Άσαντ του σατανά
Ρε φιλε μας δουλευεις η ειδηση υπαρχει σε παρα πολλα ξενα blogs, οχι οτι την χρειαζομασταν για να μαθουμε τι τερατα ειναι οι ισλαμιστες. Οσον οφορα αυτο που λες για το Google Earth το κοιταξα και εγω. Τα μισα τοπονυμια που συνορευουν με τον Λιβανο ειναι στα Αραβικά και δε βγαζεις ακρη.
ΑπάντησηΔιαγραφή