Προχθές όλος ο κόσμος με την ψυχή στο στόμα περίμενε την γέννηση του παιδιού της δούκισσας του Καίμπρητζ,του ''βασιλικού παιδιού''
Όπως επισήμανε ο δημοσιογράφος Έρικ Μεταξάς κατά την διάρκεια της κύησης της Κέιτ Μίντλετον,ο κόσμος συμφώνησε έστω και για μια φορά πως ένα παιδί πριν την γέννησή του είναι ένα παιδί.
Για να δούμε τι γράφει ο Έρικ Μεταξάς:
«Η μάχη για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια δεν δίνεται μόνο στην τοπική κλινική εκτρώσεων ή στο Κέντρο ελέγχου εγκυμοσύνης ή στο Ανώτατο δικαστήριο.Λαμβάνει μέρος και όταν διαλέγουμε τις λέξεις.
Ο πόλεμος ενάντια στην ιερότητα την ανθρώπινης ζωής χρησιμοποιεί και το ψεύδος-αυτό που ο Όργουελ ονομάζει΄΄πολιτική γλώσσα''και η οποία κατά τον ίδιο''κάνει το ψεύδος να φαίνεται αλήθεια και ο φόνος αξιοσέβαστος και δίνει την εντύπωση του στέρεου σε κάτι που είναι σαν ένα φτερό στον άνεμο''
Αυτοί που υποστηρίζουν την δολοφονία των αγεννήτων ανθρωπίνων υπάρξεων χρησιμοποιούν εδώ και δεκάδες χρόνια την ''πολιτική γλώσσα'',σκεπάζοντας έτσι τις θέσεις τους- οι οποίες δεν έχουν καμία ηθική βάση-με λέξεις που ηχούν αθώες,όπως ''επιλογή'' ή η''υγεία της γυναίκας'',ελπίζοντας έτσι πως οι άλλοι θα ξεχάσουν τα δικαιώματα αυτών που βλάπτονται από την έκτρωση δηλαδή τα έμβρυα.
Σε οποιοδήποτε προσπαθεί να εκφράσει την αντίθεσή του για την απώλεια της ζωής ενός αγέννητου παιδιού,αυτοί οι χειραγωγοί της ''πολιτικής γλώσσας''γρήγορα αρνούνται την ανθρώπινη προσωπικότητα του εμβρύου,ονομάζοντάς το ΄΄ένα κομμάτι ιστού''(lump of tissue),ένα ''προιόν της συλλήψεως''(“product of conception)ή ακόμη ένα''δυνητικό άτομο''Με το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν προσπαθούν να υπονομεύσουν την ανθρώπινη λογική και συμπόνοια τις οποιες θα αισθανόνταν για τις πενήντα εκατομμύρια ανθρώπινες υπάρξεις που δεν μπορούν να προστατευτούν και πέθαναν μετά από νόμιμες εκτρώσεις (μετά την δίκη Roe vs. Wade το 1973(εδώ).
Είναι όμως δύσκολο να προσέχουν πάντοτε τις λέξεις τους.Ένα παράδειγμα είναι η ευφορία στο άκουσμα της είδησης πως η Κέιτ Μίντλετον φέρει ένα παιδί στην κοιλιά της.Ναι,όπως το βλέπετε,ένα παιδί και όχι ένα ''ένα κομμάτι ιστού''.
Μας είπαν ότι το παιδί θα είναι τρίτο στην διαδοχή του θρόνου μετά τον πρίγκηπα Γουίλιαμ και τον πρίγκηπα Τσάρλς.Δεν είμαι ο μόνος που παρατήρησε τις ασυνήθιστες περιγραφές του Τύπου για το πριγκηπικό μωρό.
Ένας έκπληκτος παρατηρητής είναι και ο Βρετανός μπλόγκερ που χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο ''Αρχιεπίσκοπος Κράμνερ''(όνομα το οποίο αναφέρεται σ'έναν προτεστάντη του 16ου αιώνα ο οποίος εκτελέστηκε επί βασιλίσσης Μαρίας κατηγορούμενος για αίρεση)
Βλέποντας τον ενθουσιασμό της βρετανικής κοινής γνώμης ο μοντέρνος Αρχιεπίσκοπος Κράμνερ αναρωτιέται:«Άραγε οι άνθρωποι,οι εφημερίδες και τα περιοδικά που είναι υπέρ των εκτρώσεων θα έπρεπε να μιλήσουν για έναν σωρό πολυδύναμων βλαστικών κυττάρων ή για ένα παιδί;Επειδή σύμφωνα με τα ρεπορτάζ η πριγκίπισσα βρίσκεται στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και δεν μπορούμε να μιλάμε για ένα παιδί η για κάτι που μπορεί να έχει κάποια μοίρα.Σε αυτή την φάση πρόκειται σίγουρα για ένα ''μη πρόσωπο''το ίδιο με τα 201.931 ''μη πρόσωπα'' που εκκενώθηκαν πέρυσι απο την μήτρα στην Αγγλία,την Σκωτία και την Ουαλία.
Όπως επισήμανε ο δημοσιογράφος Έρικ Μεταξάς κατά την διάρκεια της κύησης της Κέιτ Μίντλετον,ο κόσμος συμφώνησε έστω και για μια φορά πως ένα παιδί πριν την γέννησή του είναι ένα παιδί.
«Η μάχη για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια δεν δίνεται μόνο στην τοπική κλινική εκτρώσεων ή στο Κέντρο ελέγχου εγκυμοσύνης ή στο Ανώτατο δικαστήριο.Λαμβάνει μέρος και όταν διαλέγουμε τις λέξεις.
Ο πόλεμος ενάντια στην ιερότητα την ανθρώπινης ζωής χρησιμοποιεί και το ψεύδος-αυτό που ο Όργουελ ονομάζει΄΄πολιτική γλώσσα''και η οποία κατά τον ίδιο''κάνει το ψεύδος να φαίνεται αλήθεια και ο φόνος αξιοσέβαστος και δίνει την εντύπωση του στέρεου σε κάτι που είναι σαν ένα φτερό στον άνεμο''
Αυτοί που υποστηρίζουν την δολοφονία των αγεννήτων ανθρωπίνων υπάρξεων χρησιμοποιούν εδώ και δεκάδες χρόνια την ''πολιτική γλώσσα'',σκεπάζοντας έτσι τις θέσεις τους- οι οποίες δεν έχουν καμία ηθική βάση-με λέξεις που ηχούν αθώες,όπως ''επιλογή'' ή η''υγεία της γυναίκας'',ελπίζοντας έτσι πως οι άλλοι θα ξεχάσουν τα δικαιώματα αυτών που βλάπτονται από την έκτρωση δηλαδή τα έμβρυα.
Σε οποιοδήποτε προσπαθεί να εκφράσει την αντίθεσή του για την απώλεια της ζωής ενός αγέννητου παιδιού,αυτοί οι χειραγωγοί της ''πολιτικής γλώσσας''γρήγορα αρνούνται την ανθρώπινη προσωπικότητα του εμβρύου,ονομάζοντάς το ΄΄ένα κομμάτι ιστού''(lump of tissue),ένα ''προιόν της συλλήψεως''(“product of conception)ή ακόμη ένα''δυνητικό άτομο''Με το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν προσπαθούν να υπονομεύσουν την ανθρώπινη λογική και συμπόνοια τις οποιες θα αισθανόνταν για τις πενήντα εκατομμύρια ανθρώπινες υπάρξεις που δεν μπορούν να προστατευτούν και πέθαναν μετά από νόμιμες εκτρώσεις (μετά την δίκη Roe vs. Wade το 1973(εδώ).
Είναι όμως δύσκολο να προσέχουν πάντοτε τις λέξεις τους.Ένα παράδειγμα είναι η ευφορία στο άκουσμα της είδησης πως η Κέιτ Μίντλετον φέρει ένα παιδί στην κοιλιά της.Ναι,όπως το βλέπετε,ένα παιδί και όχι ένα ''ένα κομμάτι ιστού''.
Μας είπαν ότι το παιδί θα είναι τρίτο στην διαδοχή του θρόνου μετά τον πρίγκηπα Γουίλιαμ και τον πρίγκηπα Τσάρλς.Δεν είμαι ο μόνος που παρατήρησε τις ασυνήθιστες περιγραφές του Τύπου για το πριγκηπικό μωρό.
Ένας έκπληκτος παρατηρητής είναι και ο Βρετανός μπλόγκερ που χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο ''Αρχιεπίσκοπος Κράμνερ''(όνομα το οποίο αναφέρεται σ'έναν προτεστάντη του 16ου αιώνα ο οποίος εκτελέστηκε επί βασιλίσσης Μαρίας κατηγορούμενος για αίρεση)
Βλέποντας τον ενθουσιασμό της βρετανικής κοινής γνώμης ο μοντέρνος Αρχιεπίσκοπος Κράμνερ αναρωτιέται:«Άραγε οι άνθρωποι,οι εφημερίδες και τα περιοδικά που είναι υπέρ των εκτρώσεων θα έπρεπε να μιλήσουν για έναν σωρό πολυδύναμων βλαστικών κυττάρων ή για ένα παιδί;Επειδή σύμφωνα με τα ρεπορτάζ η πριγκίπισσα βρίσκεται στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και δεν μπορούμε να μιλάμε για ένα παιδί η για κάτι που μπορεί να έχει κάποια μοίρα.Σε αυτή την φάση πρόκειται σίγουρα για ένα ''μη πρόσωπο''το ίδιο με τα 201.931 ''μη πρόσωπα'' που εκκενώθηκαν πέρυσι απο την μήτρα στην Αγγλία,την Σκωτία και την Ουαλία.
Οι Βρετανοί ξεκάθαρα και με το δίκιο τους,φέρονται στο βασιλικό μωρό όχι σαν σε μια συστάδα κυττάρων τα οποία μπορούν για οποιονδήποτε λόγο να αποβληθούν,αλλά σαν σ'ένα πρόσωπο.Ναι,η γλώσσα την οποία χρησιμοποιούμε έχει σημασία.Είναι ζωή στην μήτρα, ένα ''προιόν της συλλήψεως''ή ένα πρόσωπο,ακόμη και αν είναι πρίγκηπας;
Ο φιλόσοφος Πέτερ Κρέεφτ λέγει πως«η προσωπικότητα του εμβρύου,δηλ εαν το θεωρούμε πρόσωπο,είναι το κρίσιμο πρόβλημα της έκτρωσης και πως στην περίπτωση που το έμβρυο δεν είναι πρόσωπο τότε δεν πρόκειται για την δολοφονία ενός αθώου»Ο Κρεεφτ προσθέτει«Τα πρόσωπα έχουν δικαίωμα στην ζωή,τα ''μη πρόσωπα ''(π.χ.τα κύτταρα,οι ιστοί και τα όργανα)όμως όχι.
Φίλοι το πιο δυνατό όπλο μας δεν είναι οι βόμβες ή οι σφαίρες αλλά η αλήθεια.όπως είπε και ο Όργουελ«στον καιρό των ψεμμάτων η αλήθεια είναι η πιο επαναστατική πράξη»
μετάφραση π.Γεώργιος Κονισπολιάτης -proskynitis.blogspot/πηγή
1 σχόλιο:
Υπέροχη ανάρτηση! Ευχαριστούμε!
Δημοσίευση σχολίου