Σε μια διαδρομή από την Κρήτη μέχρι την Βενετία, με ενδιάμεσους σταθμούς τα Ιόνια νησιά , αναδεικνύονται οι ιδιομορφίες της υβριδικής τεχνικής των Θεοδώρου Πουλάκη, Γεωργίου Κλὀντζα, Εμμανουήλ Τζἀνε, Ηλία Μὀσχου, κλπ., οι διαφορές μεταξύ "μανιἐρας greca" και "μανιἐρας latina", και τεκμηριώνεται η επίδραση της φλαμανδικής χαλκογραφίας στην Επτανησιακή ζωγραφική.
Τα πολιτιστικά χαρακτηριστικά των Επτανήσων και η επιμονή στην ταυτότητά τους, προβάλλονται στο φόντο της Βυζαντινής κληρονομιάς, της Βενετσιάνικης επιρροής και των συγκρούσεων της "Πέραν των Άλπεων" θρησκευτικής Μεταρρύθμισης.
Τα πολιτιστικά χαρακτηριστικά των Επτανήσων και η επιμονή στην ταυτότητά τους, προβάλλονται στο φόντο της Βυζαντινής κληρονομιάς, της Βενετσιάνικης επιρροής και των συγκρούσεων της "Πέραν των Άλπεων" θρησκευτικής Μεταρρύθμισης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου