Δυστυχώς έχει περάσει στις μέρες μας ότι όλοι οι άντρες είναι βιαστές, δεν τους έχουμε ανάγκη και πρέπει να τους αφήσουμε στην άκρη. Και έχεις έναν άντρα να είναι μόνος. Να μην τον καταλαβαίνει κανείς ή να του λένε
«Καλά πώς κάνεις έτσι! Εσύ είσαι άντρας!».
Και μπορεί μέσα του να βιώνει μια κόλαση. Περνάει και ο άντρας κλιμακτήριο (ανδρόπαυση) αλλά δεν μιλάει κανείς γι’ αυτό. Για τον πατέρα, τον σύζυγο δεν θα γίνουν ομιλίες, ή μάλλον θα γίνουν σπάνια και όλες θα είναι επικριτικές, θα κατηγορούν τον άντρα από πάνω μέχρι κάτω. Φταίει ο άντρας, η πατριαρχία κλπ. Και οι άντρες κλαίνε, και έχουν κατάθλιψη και κακοποιούνται αλλά δεν μπορούν να τα μοιραστούν με κανέναν όλα αυτά.
Σπάνια θα ακούσουμε καλές κουβέντες για τους άνδρες. Συμβαίνει ένα άσχημο γεγονός και τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.
Στην σημερινή εποχή ο άντρας είναι απελπιστικά μόνος. Μπορεί να τον βλέπεις να χαμογελά, αλλά πίσω από αυτό το χαμόγελο ίσως βρίσκεται μια πληγή, μια κραυγή και ένας λυγμός που δεν θα βγει προς τα έξω, διότι δεν έχει πού, σε ποιον ώμο να ακουμπήσει, φοβάται ότι θα τον υποτιμήσουν και ίσως δεν τον πιστέψουν κιόλας.



















