Θα ακούσουμε αύριο τον Χριστό να λέει τούτα τα λόγια προσευχόμενος στον Θεό Πατέρα…..
Ξέρεις.....δεν Τον απασχολεί κείνη την ώρα ούτε η προδοσία και η σύλληψη που σε λίγο φθάνει,ούτε ο πόνος κι η οδύνη του επερχόμενου Σταυρού.
Την ώρα εκείνη Τον καταφλέγει ο πόθος της ενότητας των ανθρώπων.
Να είναι αγαπημένοι και ενωμένοι σαν μια οικογένεια.
Ας θυμηθούμε τον λόγο Του προς τους μαθητές που θα πήγαιναν να κηρύξουν
σε όλη την οικουμένη το ευαγγέλιο:
‘’Θα καταλάβουν ότι είσθε μαθητές μου εάν έχετε μεταξύ σας αγάπη’’.
Τι μας λες Χριστέ μου.....Εμείς σήμερα ζούμε τον καιρό του διχασμού….
Ο κατακερματισμός έχει γίνει μάστιγα.....Αλλά πώς να αγωνιστούμε υπερ της ενότητας όταν ο εαυτός μας κραυγάζει αιμόφυρτος…..κομματιασμένος;
Όταν η ύπαρξη μας η ίδια είναι διχασμένη;
Άλλα λέμε άλλα κάνουμε αλλά πιστεύουμε;
Αλήθεια.....Γιατί η διαφορετικότητα να επηρεάζει την ενότητα;
Γιατί εάν ο άλλος δεν συμφωνεί με μας πρέπει να τον κατατάσσουμε με το ζόρι
σε αντίπαλο στρατόπεδο;
Γράφει κάποιος εναντίον κάποιου προκειμένου να μαρτυρήσει την αλήθεια
Μπαίνει στο ποστ του άλλου πετάει την ρουκέτα της κατά αυτόν κάθαρσης...

