ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Μια σπανία αγία ψυχούλα του Αγιου Όρους


  Εδώ είναι ο γέροντας Ισίδωρος της μονής Φιλοθέου που είναι τυφλός.Μια σπανία αγία ψυχούλα του Αγιου Όρους.
 Η εμπειρία μου με αυτόν τον γέροντα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ήταν πριν δύο χρόνια.Βρεθήκαμε στο λιμάνι της Δάφνης του Αγίου Όρους .
Εγώ δεν τον ήξερα .Είδα κάποιά στιγμή να τον περίκυκλώνει πολύς κόσμος ...
για να πάρει την ευχή του .
Εγώ πήγα στο τέλος για να πάρω την Ευχή του .
Μου είπε πάμε μια βόλτα,να περπατήσουμε μέχρι έρθει το καράβι ;
Πήγαμε μαζί .Και μου είπε πάρα πάρα πολλά .
Για το γέροντά του τον γέροντα Εφραίμ ..επισης το πως είδε την Παναγία .!
Αλλά δεν μου είπε,ούτε κατάλαβα ότι είναι τυφλός .Γιατί με καθοδηγούσε αυτός στο μονοπάτι .
  Όταν γυρίσαμε οι φίλοι μου είπαν ..μπράβο πήρες μεγάλη ευλογία απο το γέροντα Ισίδωρο τον τυφλό!
Εγώ αντέδρασα και λέω ποιον τυφλό;Μια χαρά ηταν.
Ο γέροντας αυτός με οδηγούσε στο μονοπάτι προς την Μονη Ξηροπόταμου που είχαμε πάει.Και δεν τους πίστεψα.Στο καράβι άκουσα και άλλους που έλεγαν να είναι εδώ ο γέροντας Ισίδωρος ο τυφλός !
Αλλά πάλι αμφισβητούσα.Λέω θα πάω να τον δω πάλι.Δεν είναι δυνατόν ..
Και πριν του μιλήσω μου λεει:

"Αριστείδη γι' αυτό είδα την Παναγία , τυφλός ήμουνα και Την παρακάλεσα να είμαι τυφλός !
Να έχουμε την ευλογία του.
ΑΜΗΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: