ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Μ.Ροστροπόβιτς:''Πάτερ,δεν μου μένει παρά να βαπτιστώ...


«Πάτερ, ο,τι θέλησα στη ζωή μου, το πέτυχα.'Ηθελα να γίνω διάσημος μουσικός,έγινα.Ήθελα να γίνω διευθυντής του Ωδείου, έγινα.
'Ονειρευόμουν να διευθύνω το Μπολσόι,το κατόρθωσα.
Επιθυμούσα να έχω μία γυναίκα πού να είναι μεγάλη καλλιτέχνις και εξαιρετική σύζυγος, τη βρήκα.
Και όμως, έχω συνεχώς το αίσθημα ότι ή ζωή μου δεν περνάει μέσα από την ουσία των πραγμάτων,αλλά διαρκώς παρακάμπτει το ουσιώδες.

Στό βάθος ή ουσία είναι πολύ απλή. Εμείς οι άνθρωποι με την τύφλωση, τα σφάλματα και την επιπολαιότητα μας τη συσκοτίζουμε και περιπλέκουμε τα πράγματα, μέσα στα όποια συντριβόμαστε.Δεν υπάρχει άλλη λύση,πάτερ παρά να βαπτιστώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: