ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Η Yoga και η άρνηση του Σταυρού

Πρωτ. Γεώργιος Χριστοδούλου

Αγαπητοί μου, θα μοιραστώ δύο περιστατικά μαζί σας σε σχολές Yoga, με την άδεια των δύο πνευματικών μου παιδιών που μου τα διηγήθηκαν χωρίς να σχολιάσω κάτι περαιτέρω.
Αποτέλεσμα εικόνας για γιογκα
1ο περιστατικό στην Αθήνα:
Ο εκπαιδευτής κατευθύνεται αγριεμένος προς το πνευματικό μου παιδί και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
- Φοράς Σταυρό;
Σοκαρισμένο το κορίτσι απαντά:
-Πώς το ξέρετε;(το φορούσε απο μέσα)
-Είπα, φοράς Σταυρό;
-Ναί, φοράω!
- Να το βγάλεις αμέσως, δε μπορώ να συγκεντρωθώ, άκουσες;
Το κορίτσι σοκαρισμένο και στενοχωρημένο αποχώρησε απο τη σχολή.


2ο περιστατικό στη Θεσσαλονίκη:
Η εκπαιδεύτρια κατευθύνεται προς το μαθητή και με απόλυτο τρόπο του βγάζει με το ζόρι κομποσκοίνι που φόραγε στο χέρι, λέγοντάς του οτι δε μπορεί να συγκεντρωθεί και οτι δε μπορεί να φοράει τέτοια πράγματα στο μάθημα.


                       
                               2)  Ο Άγιος Παίσιος ο Αγιορείτης για την Γιόγκα

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΔΙΑ0ΛΟΓΙΣΜΟ...
επιπλεον απο τα ΜΜΕ η πλυση εγκεφαλου ειναι συνεχομενη.
προ ολιγου, στο site protothema (εφημεριδα) εχει παλι αρθρο υπερ της γιογκα και μαλιστα μια εργαζομενη του σαητ, ειναι γκουρου και διαφημιζει γνωστες της ...που κανουν γιογκα ακομα και σε αθωα παιδια.
αντεγραψα αποσπασματα απ το σαητ σας, και τα εβαλα σε σχολια και ΔΕΝ τα εμφανισε αυτη η γκουρουδενα.
και θυμωσε και μαζι μου, εχει στοχοποιησει το pc μου , και δεν εμφανιζει κανενα σχολιο μου σε καμια αναρτηση.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΩΚΕΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Ενας γνωστος μου, ηθελε να παει να μαθει καρατε....
του εξηγησα τι ειναι ολη αυτη η ανατολιτικη γκουρουιστικη "μεθοδος" αμυνας
και δεν ηθελε να πιστεψει οτι ειναι βλαβερο για την ψυχη.
Τελικα πηγε ,δεν με ακουσε...Δεν ηταν μεσα στα Αγια μυστηρια και αντιδρουσε στα Θεολογικα.
Του ειπα ομως,αν πας, να λες την προσευχη ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
και θα δεις πως θα αντιδρασουν εκει μεσα.
Ειπε βαριεστημενα...καλααα καλαααα...

ΚΑΙ Πηγε σε ενα συλλογο που κανανε γενικα πολεμικες τεχνες
και ο "δασκαλος" τους, απαιτησε να Μην σκεφτονται τιποτα στην αρχη και σε ολη τη διαρκεια της "γυμναστικης".
τους ειπε να βγαλουν σταυρούς + κομποσχοινια απο πανω τους και να τα αφησουν εξω απ την αιθουσα.
Οταν λοιπον αρχισε το "μαθημα" στη σιωπη, ο "δασκαλος"
εκανε γιογκα και διαλογισμο, και προσπαθουσε να συγκεντρωθει.
Εκνευρισμενος αρχισε να φωναζει επιτακτικα...Μην σκεφτεστε τιποτα.
Ο γνωστος μου,ΣΥΝΕΧΩΣ ελεγε απο μεσα του,το ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ....για να δει αν ολα οσα ειχα πει, ηταν αληθεια.
Ο "δασκαλος" σηκωθηκε πανω θυμωμενος και φωναξε πως καποιος τον εμποδιζει να συγκεντρωθει.
τοτε ο γνωστος μου σηκωθηκε και ειπε.
ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ? ΓΙΑΤΙ ? ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΔΑΙΜΟΝΩΝ , ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ.
πηρε τα λεφτα του πισω και εφυγε και μετα ηρθε και μου ζητησε συγγνωμη που δε με πιστευε.
αυτα τα λεω προς ΔΟΞΑΝ ΘΕΟΥ - διοτι η ΔΥΝΑΜΗ του ονοματος Του ειναι απειρη.