ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

''Ζητεῖτε και βοᾶτε ἀπό πρωί ἕως ἑσπέρας


 ''Ζητεῖτε καὶ βοᾶτε ἀπὸ πρωῒ ἕως ἑσπέρας, εἰ δυνατόν, καὶ ὅλην τὴν νύκτα τό· Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, υἱὲ τοῦ Θεοῦ, ἐλέησον ἡμᾶς. Παρακαλῶ οὖν ὑμᾶς βιάσασθε τὸν νοῦν ὑμῶν εἰς τοῦτο τὸ ἔργον ἕως θανάτου.
 

..Παρακαλῶ οὖν ὑμᾶς τὸν κανόνα ταύτης τῆς προσευχῆς μηδέποτε καταπαύσητε, ἀλλ' εἴτε ἐσθίετε εἴτε πίνετε εἴτε ὁδεύετε εἴτε τι ποιεῖτε ἀδιαλείπτως κράζετε· Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, υἱὲ τοῦ Θεοῦ, ἐλέησον ἡμᾶς, ἵνα αὕτη ἡ μνήμη τοῦ ὀνόματος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ ἐρεθίσῃ πρὸς πόλεμον τῶν ἐχθρῶν.''


 Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρὸς ἡμῶν Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου ἐπιστολὴ πρὸς μοναχοὺς PG 60, 752.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οταν ημουν 24 ετων,μοιρασα ολα τα μου τα πραγματα και πήγα σε ενα μοναστηρι.
Μολις εμαθε η μανα μου, που ειμαι, ηρθε στο μοναστηρι και φωναζε υστερικα:
"Μη κρατησετε εδω το παιδι μου (εμενα δηλαδη), γιατι ειναι τρελλο.
Ειναι ,ελεγε, ψυχασθενης.!!!!!!!!!!! Με συκοφαντουσε παντου.
Η γεροντισα και ο Πνευματικος,φυσικα δεν την πιστεψανε και της ειπανε να ηρεμησει και να κατσει ησυχα. Εκεινη συνεχιζε να φωναζει και αναγκαστηκαμε να καλεσουμε μια φιλη της , να ερθει να την παρει ....
Την αλλη μερα , ηρθε με πιο αγριες διαθεσεις και απειλουσε να καψει το μοναστηρι...αν με δεχοντουσαν για την μοναχικη δοκιμασια.
Επαθα σοκ. Φοβηθηκα πως θα το εκανε,ειχε γυρω γυρω δασος με δενδρα.
Πηγα στην Γεροντισα και της λεω..ΚΑΛΥΤΕΡΑ να φυγω,δεν αντεχω να φοβαμαι
καθε λεπτο μη καψει το μοναστηρι.Δεν θελω να παθετε τιποτα εξαιτιας μου.
Παιδι μου, μη φοβασαι μου λεει...Αλλά αν εχεις αγχος , κανε οτι σε φωτισει ο Θεος.
Γυρισα στον κοσμο...για να ηρεμησει και να μην βλαψει το μοναστηρι
και εκεινη,η μανα μου , δηλαδη,ξαφνικα μου ειπε αν θελω να παω ταξιδι στην Κυπρο να δω μια παιδικη φιλη μου,που ειχα να την δω 5 χρονια! Μου πληρωνε
ολα τα εξοδα και μου εδωσε και 1000 ευρω , στο χερι.
Πηγα για να προσκυνησω στα μοναστηρια της Κυπρου, και να δω και την φιλη μου.
Οταν γυρισα ειχε ηρεμησει.
Της λεω παμε στα Ιεροσολυμα;;; Στην αρχη ειπε οχι.
μετα απο προσευχη μιας εβδομαδος την επεισε ο Θεος και δεχτηκε τελικα.
βρηκα ενα τουριστικο γραφειο για γκρουπ, 12ημερο ταξιδι που ειχε ολα τα Παναγια Προσκυνηματα και Αγιον Ορος Σινα.
Πηγαμε και καταχαρηκα, αλλά δεν χορτασα Τον ΠΑναγιο Ταφο.
Ηθελα να ξαναπαω.Συνεχεια σκεφτομουν την γαληνη που ενιωσα Εκει.
Εκανα οικονομιες, δουλευα κανοντας ξενογλωσσα μαθηματα σε παιδακια
και μαζεψα χρηματα, αλλά πηγα με πλοιο, για πιο φθηνα.
3 μερες ταξιδι, μεσω Ροδου και Κυπρου, με πολυωρες στασεις στα λιμανια.
Μολις εφτασα Χαιφα. πηρα το εξπρες λεωφορειο για την Αγια Ιερουσαλημ
και πηγα κατ ευθειαν στον Παναγιο Ταφο με την βαλιτσα μου.
Δεν ηξερα κανεναν εκει.
Κοιμομουν μεσα στον Ναο της Αναστασεως κατω απο ενα τραπεζι!
Μια μερα με ειδε ενα Μοναχος και μου ειπε να με παει σε ενα μοναστηρι.
Πηγα και δεν ξερω πως με ανακαλυψε η μανα μου, ηρθε στα Ιεροσολυμα
και εκει εκανε παλι φασαρια για να μη με δεχτουνε.
Ο γεροντας της ειπε να σταματησει ,ή να φυγει.
Εφυγε μετα απο μια ωρα και με συκοφαντουσε σε ολους, για το μυαλο μου!
Ολα αυτα τα θυμηθηκα , διοτι , ειδα αυτη την ομορφη ζωγραφια
στο μοναστηρι με ειχαν βαλει σε 3 διακονηματα.
να ζωγραφιζω κεραμεικα, να ξεναγω τους γαλλοφωνους τουριστες
και εμαθα εργαλειο και εφτιαχνα χαλακια , για την εκθεση της μονης.
Ηταν πολυ ομορφα...

Ανώνυμος είπε...

ξεχασα να πω, πως η μητερα μου, ενω ουσιαστικα με ειχε εγκαταλειψει απο τα 14,
και ζουσε αλλου με τον φιλο της, εκανε παντα υστερικες ξαφνικες επεμβασεις στην ζωη μου, οταν πηγαινα σε μοναστηρια....Με κλωτσουσε και με χτυπουσε ,ακομα και μπροστα σε αλλους, για να φυγω απο το μοναστηρι που ημουν. Δεν της κρατω κακια, αλλά ντρεπομαι για λογαριασμο της.Ο Πνευματικος μου ειπε πως εχει δαιμονισθει, αλλά ειναι και θυμα μαγειας....απο παλια.
Μαρινα το ονομα της, σε πολλα δημοσια σχολια την αποκαλω Βαρβαρα με τη εννοια της βάρβαρης μανας,ας με συγχωρεσει η Αγια.
Τοσα χρονια δεν με αγκαλιασε ποτέ της.
Αυτο λεγεται δαιμονικη ασπλαχνια.