ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Ιερώνυμος υπέρ Τσιάρτα για την ταυτότητα φύλου

Ιερώνυμος υπέρ Τσιάρτα για την ταυτότητα φύλου: Μου άρεσε αυτό που είπε αυτό το παλικάρι
«Μύδρους» για το κυβερνητικό νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου, που συζητείται στη Βουλή, εξαπέλυσε ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό Εξωτερικών, Νίκο Κοτζιά, με αντικείμενο τη Διεθνή Διάσκεψη για τον θρησκευτικό και πολιτιστικό πλουραλισμό.

«Κάθε άνθρωπος αναλαμβάνει τις ευθύνες του για τις επιλογές του. Η Εκκλησία έχει σταθερή θέση σε αυτά τα θέματα. Λυπάμαι, γιατί είναι τόσα τα προβλήματα, της πείνας και της δυστυχίας, και εμείς ασχολούμαστε με τέτοια πράγματα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας.

Υπογράμμισε ακόμη «πως η Εκκλησία έχει τη θέση της και δεν μπορούμε τη διδασκαλία του Χριστού να την κάνουμε όπως θέλει ο καθένας. Δεν θέλουμε τα παιδιά μας να υποστούν αυτό το μαρτύριο. Και αυτά έχουν δικαιώματα στη ζωή».
Μάλιστα, ο Αρχιεπίσκοπος έκανε αναφορά και σε όσα έγραψε πρόσφατα ο Βασίλης Τσιάρτας στο Facebook, προκαλώντας σάλο: «Μου άρεσε αυτό που είπε αυτό το παλικάρι, ο αθλητής. Εγώ όμως δεν το λέω ευχή, δεν θα θέλαμε τα παιδιά μας να υποστούν αυτό το μαρτύριο, γιατί και αυτά έχουν δικαιώματα στη ζωή. Ποιος ξέρει τι θα μας πουν όταν θα μεγαλώσουν».

Από πλευρά του, ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς, εξερχόμενος από τη συνάντηση, ρωτήθηκε αν συνομίλησε με τον Αρχιεπίσκοπο για το επίμαχο νομοσχέδιο που αφορά στην ταυτότητα φύλου.


Και απάντησε: «Καθόλου. Δεν είναι της αρμοδιότητάς μου. Έχουμε τόσο πολλά άλλα να κάνουμε εμείς στην εξωτερική πολιτική».

Τι είχε γράψει ο Τσιάρτας στο Facebook
«Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν. Υ. Γ Νομιμοποιήστε κ τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα» είχε πει αρχικά ο Τσιάρτας.

«Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα εχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια εχω να τους πω το εξής: Ο καθένας μπορεί να εχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα ομως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα , οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε αλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το οτι θέλουν να εχουν κ παιδιά οπως επισης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδυκνείουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Κ αυτα τα οτι όποιος δε συμφωνεί ειναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του καθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο Θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση» είχε επίσης γράψει αργότερα ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής, 
απαντώντας στις αντιδράσεις.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

θα επρεπε να εφαρμοσουν τους ΙΕΡΟΥΣ κανονες, οι Επισκοποι της Ιερας συνοδου και να αφορησουν ολους τους αντιχριστους πολιτικους, εδω και καιρο.
Μας σκανδαλιζει ο αρχιεπισκοπος, οταν αγκαλιαζει και φιλαει τους τσυπροταλιμπαν που ψηφιζουν αντιχριστα πραγματα.