ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

'Ημουν κι εγώ ανάμεσά τους..!

Γραμμένο από μία μαθήτρια που έδωσε το παρών στο συλλαλητήριο
Αποτέλεσμα εικόνας για συλλαλητηριο νεολαια αθηνα
'Οταν ρωτηθώ τι έκανα για το έθνος μου θα πω:
'Ημουν κι εγώ ανάμεσα σε εκείνους που φώναξαν να μην πουληθεί το όνομα της Μακεδονίας
'Ημουν κι εγώ ανάμεσα σε εκείνους που προσεύχονταν κάθε μέρα, κάθε βράδυ για τη Μακεδονία
'Ημουν κι εγώ ανάμεσα σε εκείνους που αποκαλούσαν "φασίστες"
'Ημουν κι εγώ ανάμεσα σε εκείνους που μελέτησαν την Ιστορία που γράφτηκε με αίμα και όχι την Ιστορία που ξεγράφτηκε με ψέμα

'Ημουν κι εγω ανάμεσα σε εκείνους που πνίγηκαν εξαιτίας τους
'Ημουν κι εγώ ανάμεσα σε εκείνους που κοκκίνισαν και δάκρυσαν τα μάτια τους, αδυνατώντας να τα ανοίξουν


ΟΜΩΣ να γνωρίζουν :
Πως δεν πνίγηκα από τα χημικά που μου πέταξαν, αλλά από το δίκιο
Πως δεν έκλαψα από τα δακρυγόνα , αλλά από την αγάπη μου για την πατρίδα μου
'Ημουν κι εγώ, και ηλικιωμένοι και νέοι και παιδιά και ξενιτεμένοι και ανάπηροι, όλοι εμείς οι "εθνικιστές"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: