ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Είμαι ο Αλέξανδρος!


Γεννήθηκα στην Πέλλα της Μακεδονίας τον Ιούλιο του 356 π.χ.
Αυτός είναι ο πατέρας μου ο Φίλιππος Β’ γεννήθηκε στην Πέλλα της Μακεδονίας.
Αυτή είναι η μητέρα μου η Ολυμπιάδα, κόρη του Βασιλιά Νεοπτόλεμου Β’ από την Ήπειρο.
Δάσκαλός μου ο φιλόσοφος Αριστοτέλης, ένας από τους καλύτερους δασκάλους της εποχής.
«Στους γονείς μου οφείλω το ζην, στους δασκάλους μου το ευ ζήν.»
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο
Η Μακεδονία είναι το βασίλειό μου και η Ελλάδα η χώρα μου.
Το πνεύμα της, τον πολιτισμό της, τα ιδανικά της, τα έφτασα στα πέρατα της γης.
Δημιούργησα αυτοκρατορία τηρώντας τις αξίες μου. Γι’ αυτό ονομάστηκα Μέγας.
Είμαι Έλληνας Μακεδόνας .
Έλληνες και Φιλέλληνες, διαφυλάξτε την ιστορία μου έχετε ευθύνη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: