ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

«Μία δοκιμή.... θα σας πείσει...»

Αποτέλεσμα εικόνας για προγαμιαιες σχεσεις
''Μία δοκιμή.... θα σας πείσει...''
Ένα σλόγκαν διαφημιστικό που έχει ''ποτίσει'' και το κομμάτι της ερωτικής συνύπαρξης των ανθρώπων....

Κάποτε ένας νέος ανοίγοντας μου την κουβέντα σχετικά με τις προγαμιαίες σχέσεις μου λέγει:
''Πάτερ εάν δεν δοκιμάσω τον άλλον και στο ερωτικό κομμάτι πως θα καταλάβω εάν μου ταιριάζει,εάν έχουμε χημεία;''
''Βρε παιδί μου,του απαντώ,παρότι είναι θέμα που θέλει πολύ κουβέντα και κυρίως πολύ κατανόηση (από όλες τις πλευρές)καθώς μου έλεγες αυτά ο νους μου πήγε στα ρούχα που φοράμε....
Το κορμί του άλλου δεν είναι το παντελόνι που θα δοκιμάσουμε να δούμε εάν θα μας κάνει....
Μέσα στο κορμί που λαχταράς υπάρχει και μία ψυχή,μη το αψηφάς!
Ένα εκκλησάκι είναι ο άνθρωπος σου,όχι ντουβάρια με θρησκευτικά σύμβολα
μα Ναός Αγίου Πνεύματος…
Δίνεις λίγη ευλάβεια,λαμβάνεις πολύ ανάπαυση!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: