ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Συγκλονιστικά θαύματα του Αγίου Δημητρίου του Νέου, πολιούχου Βουκουρεστίου, στην οικογένεια ενός γυναικολόγου γιατρού

Πιο κάτω, ως τελευταίο θαύμα του οσίου Δημητρίου θα αναφέρουμε την μαρτυρία του Αλεξίου I. (53 ετών), ενός ειδικού χειρουργού γυναικολόγου και την θαυματουργική επέμβαση του οσίου στη ζωή του. «Είμαι χειρούργος-γυναικολόγος από περίπου δυο δεκαετίες και για πολύ καιρό έχω ζήσει ειρηνικά και σε πλούτο! Από το 1999 η ζωή μου ξαφνικά πήρε άλλη πορεία και άλλαξε τελείως… Μία νύχτα ονειρεύτηκα πλήθος νεογέννητων. Τα νεογέννητα σαν να κολυμπούσαν κάτω από το νερό, σε ένα τεράστιο ενυδρείο, το οποίο βρισκόταν μπροστά μου και μου φαινόταν πως πνίγονται, διότι έπιαναν απελπισμένα το γυάλινο τοίχο του ενυδρείου, ψάχνοντας για διέξοδο. Δεν θα τα ξεχάσω ποτέ εκείνα τα απελπισμένα και μεγάλα μάτια που κοιτούσαν προς εμένα! Από την επόμενη μέρα στην ζωή μου μπήκε μεγάλη στεναχώρια, η οποία με έφερε μπροστά σε μια μεγάλη απελπισία. Στη σύζυγό μου διαγνώστηκε καρκίνος στο στήθος και υποβλήθηκε σε μια επέμβαση η οποία την έχει σημαδέψει για όλη τη ζωή της χωρίς καμία εγγύηση, ότι θα επιβίωνε. Σε λίγο καιρό, ο γιος μου, που ήταν στο λύκειο τότε, μου ομολόγησε με έναν περίεργο τρόπο πως χρωστούσε πολλά χρήματα σε κάποιον και ότι η ζωή του μπορεί να κινδυνεύει εάν δεν πληρώσει το χρέος του. Πολύ γρήγορα μετά είχα μάθει ότι είχε γίνει εξαρτημένος από τα ναρκωτικά και δανειζόταν χρήματα όλο και περισσότερο, επειδή δεν του έφταναν για να πληρώνει τις καθημερινές δόσεις. Δεν είχε περάσει ούτε μία εβδομάδα και μου κλέψανε το αυτοκίνητο (ένα ολοκαίνουργιο Volkswagen Passat), το οποίο δεν είχα προλάβει να το ασφαλίσω για κλοπή. Όλη αυτή η μαύρη εικόνα ολοκληρώθηκε με μία πυρκαγιά που κατέστρεφε όλο το εσωτερικό της βίλας μας…
Ήμουν τελείως καταβεβλημένος! Παρ’ όλο που ήμουν ως άνθρωπος αρκετά χριστιανός, χωρίς να εκκλησιάζομαι συχνά, μου ήρθε έτσι ξαφνικά η σκέψη να ανεβώ το λόφο του Πατριαρχείου, διότι τα όρια της απελπισίας μου είχαν συμπέσει με την 27 Οκτωβρίου, την ημέρα όπου γίνεται προσκύνημα στα λείψανα του οσίου Δημητριού. Όσο περίμενα με τη σειρά στην ουρά να προσκυνήσω τα λείψανα του αγίου, προσευχήθηκα σιωπηλά στον άγιο, ρωτώντας τον και μπροστά στη λάρνακά του όπου έπρεπε να γονατίσω, πού είχα κάνει το λάθος ώστε ξαφνικά να έρθουν τόσες δυστυχίες επάνω μου και τι να κάνω τώρα. Όταν βρέθηκα μπροστά στη λάρνακα με τα αγία λείψανά του, δεν μπόρεσα ούτε καν να σκεφτώ κάτι… Με έπιασαν τα κλάματα και δεν σταμάτησα μέχρι αργά, αφού κατέβηκα το λόφο.
 Τώρα πρέπει να με πιστέψετε ότι την επόμενη νύχτα ο όσιος Δημήτριος ο Νέος εμφανίστηκε στο όνειρό μου και μου μίλησε με πολύ αγάπη και καλοσύνη, παρουσιάζοντάς μου την αλήθεια την οποία την είχα αγνοήσει εντελώς, ως ανόσιος που ήμουν! Μου είπε ότι εκείνα τα νεογέννητα τα οποία είχα δει στο όνειρό μου ήταν τα 187 παιδιά τα οποία δεν είχαν προλάβει να έρθουν σ’ αυτόν τον κόσμο, διότι εγώ είχα κάνει απόξεση στις μητέρες τους, όταν αυτές μου το είχαν ζητήσει και είχα λάβει ένα σωρό χρήματα από αυτές ως αμοιβή γι’ αυτά τα εγκλήματα, χρήματα τα οποία δεν τα άξιζα. Ο άγιος συνέχισε να με φωτίζει με την ίδια καλοσύνη, λέγοντάς μου ότι αν πρόκειται να συνεχίσω έτσι, να εκτελώ τέτοιες βρεφοκτονίες, τα δυστυχήματα που θα έρθουν πάνω μου θα είναι μεγαλύτερα. Πέρα από αυτό μου ζήτησε να βαπτίσω τόσα παιδιά όσα νεογέννητα έχω σκοτώσει με τα δικά μου τα χέρια, λέγοντάς μου: «Θα δεις τι αποτέλεσμα θα έχεις αν πας να κάνεις μέχρι τέλος τέτοια καλή πράξη! Και μην αμαρτάνεις άλλο…». Από εκείνη την μέρα δεν έχω ξανακάνει ούτε μία απόξεση και έζησα μόνο από ιατρικές εξετάσεις, τοκετούς ή χειρουργικές επεμβάσεις που βοηθούσαν στον ερχομό κάποιων παιδιών σ’ αυτόν τον κόσμο. Σε πολύ λίγο καιρό ξεκίνησα με τη σύζυγό μου να πηγαίνουμε σε ορφανοτροφεία μαζί με τον ιερέα της ενορίας μας, βαπτίζοντας τουλάχιστον ένα παιδί το μήνα! Σας ομολογώ πως, ασυναίσθητα τα πράγματα έχουν πάρει εντελώς μια άλλη στροφή στη ζωή μου…
Σήμερα, μετά από 5 χρόνια, η σύζυγός μου αισθάνεται καλά, παρόλο που έχει χάσει ένα στήθος, και ο γιος μου, αφού τελείωσε το λύκειο, με παρακάλεσε να τον βάλω σε μια κλινική αποτοξίνωσης. Τώρα θεραπεύτηκε εντελώς. Οι εξετάσεις της συζύγου δείχνουν πως ο καρκινικός κίνδυνος πέρασε. Το σπίτι ξανάγινε με δυσκολία, αλλά καλά, για έναν αμαρτωλό, όπως είμαι εγώ. Τα εισοδήματά μας δεν έχουν μειωθεί και πάρα πολύ χωρίς τις αποξέσεις! Εγώ έγινα ένας αληθινά πιστός άνθρωπος, ο οποίος κατάλαβε έστω και στην 13η ώρα, ότι όλα πληρώνονται στη ζωή ανάλογα με τις κακές ή τις καλές πράξεις που κάνουμε. Βλέπετε πως λειτουργεί ο Θεός μέσω των αγίων Του! Ο όσιος Δημήτριος ο Μπασαραμπόβ δεν έκανε με μένα ένα «συνηθισμένο» θαύμα, δεν μου έσωσε τη ζωή με έναν ιδιαίτερο τρόπο, από ένα τροχαίο ας πούμε, αλλά μου άνοιξε το μυαλό και με βοήθησε να σωθώ, μέσω δικών μου πράξεων!»
Ο όσιος Δημήτριος τέλεσε πιο πολλά θαύματα εκτός από αυτά που αναφέραμε εμείς στην παρούσα εργασία. Δυστυχώς, τα περισσότερα θαύματα δεν καταγράφονται από τους πατέρες του ναού. Ελπίζουμε ότι στο εξής, οι πατέρες που εξυπηρετούν στον ναό του οσίου Δημητρίου θα καταγράφουνε τα θαύματα που γίνονται στα λείψανα του οσίου για την ενδυνάμωση όσων δεν έχουν και τόσο δυνατή πίστη.
Πηγή: π. Βικεντίου Κουρελάρου, «Βίος και θαύματα του Οσίου Πατρός ημών Δημητρίου του Νέου, πολιούχου Βουκουρεστίου», έκδοση Ιεράς Μητρόπολης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, Θεσσαλονίκη 2009./vatopaidi.wordpress

Διαβάστε και
Προσκυνητής στο λέιψανο του Αγίου Δημητρίου του Νέου(Μπασαραμπώβ)στο Βουκουρέστι

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ψαχνοντας να βρω την Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, στο βουκουρεστι, πηγα και στον Ιερο Ναο όπου φυλασετε ο Αγιος Δημητριος ο νεος. Πολυ ομορφη εκκλησια.
Δοξα Τω Θεω παντων ενεκεν.