ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Θα αφήσω τα λασπόνερα...για να κολυμπήσω μαζί Του στα γάργαρα νερά της δικής Του ύπαρξης!


Μετανοώ=μετά + νοέω-ώ, μετά + νους.Αλλάζω νου,αλλάζω κρίση,βάζω μυαλό.
Μεταβάλλω τη γνώμη μου και συνεχίζω για κάτι καλό.Αναγνωρίζω το κακό,νιώθω το σφάλμα που έκανα,λυπάμαι,γι'αυτό και επιθυμώ να επανορθώσω.


Μεταμελούμαι.Μετανιώνω και αισθάνομαι τύψεις.Συνειδητοποιώ και παραδέχομαι με συντριβή τα λάθη μου.Δεν πρέπει να τα ξαναεπαναλάβω.

Θα κόψω τα πάθη μου,θα αγωνιστώ,θα παλαίψω με νύχια και με δόντια,με τη βοήθεια του Θεού.

Παραδέχομαι ενώπιον Θεού,μέσω εξομολόγησης,σε διακριτικό και καλό πνευματικό(ιερέα),τις αμαρτίες μου.Θα προσπαθήσω να αλλάξω ζωή.

Βάζω αρχή...Ξεκινώ την ψυχική μου ανακαίνιση και αναμόρφωση.
Θα γίνω καινός,νεός άνθρωπος εν Χριστώ.Οχι "θεούσος",...αλλά εν Θεώ.Αληθινός.
Οχι για τα ...μάτια του κόσμου!Για μένα και για την σωστή μου σχέση με Εκείνον!
Επειδή Τον αγαπώ.Οχι γιατί μου το επιβάλλει κανείς.
Αλλά γιατί το θέλω,το νιώθω,γιατί μου δίνει χαρά η αγάπη Του!

Θα αφήσω τα λασπόνερα...για να κολυμπήσω μαζί Του στα γάργαρα νερά της δικής Του ύπαρξης!

Δόξα Σοι...που υπάρχεις παντού,Κύριε!
Ευλογημένη μου μετάνοια.ΑΜΗΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: