ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Γιορτάζει η Παναγία μας, τι δώρο να της κάνω;

Η εικόνα ίσως περιέχει: 4 άτομα
Σήμερα τελευταία στιγμή κατάλαβα, ότι γιορτάζει η Παναγία Μητέρα μου, τι μπορώ να κάνω;
Θα πάω να εξομολογηθώ, θα πάω να συγχωρέσω όποιον πίκρανα, φανερά και κρυφά, και θα ετοιμαστώ και εγώ ο ελάχιστος, για αυτήν την Μεγάλη Γιορτή.
Τίποτε δεν έκανα, τίποτε… συνέχιζε και έλεγε ένας μικρός νεαρός κλαίγοντας και παραμιλώντας στον δρόμο, για τον πνευματικό του. Ότι μου πει ο πνευματικός μου πατέρας, θα κάνω, έλεγε ο νεαρός. Χριστέ μου σε πίκρανα και Εσένα και την Μητέρα Σου, την Μητέρα μου, έλεγε και δεν είχε μάτια να δει από τα δάκρυα και τίποτε δεν τον σταματούσε, να βρει τον πνευματικό του...

Άνθρωποι είπαν ότι τον είδαν με μία Όμορφη Κυρία δίπλα του.
Ένας Γέροντας είπε ότι είναι η Ίδια η Παναγία που μαζεύει τα παιδιά Της.

Κανείς δεν ξέρει πως και πότε η Παναγία αποφασίζει να μαζέψει τα παιδιά Της.
Κάποια παιδιά είναι στην Αγκαλιά Της, κάποια Της τραβούνε το φόρεμα, κάποια ακόμη πιο πίσω ακολουθούν και κάποια χαθήκανε και έρχεται η Ίδια η Παναγιά να τα βρει.
Η μετάνοια είναι Φοβερό Μυστήριο, το Φοβερότερο και πιο Όμορφο και δίδεται από τον Θεό.
Και ο άνθρωπος, όπως λένε οι Γέροντες, δεν έχει κανένα δώρο να κάνει καλό προς τον Θεό, παρά μονάχα την Σταυρική Θυσία του Ίδιου του Υιού Του, το Αίμα και Σώμα που θα κοινωνήσει, προετοιμασμένος και μετανοημένος.

Όλοι μαζί τα αδέρφια, ας γιορτάσουμε την Υπέροχη Αυτή Μάνα μας με τον καλύτερο τρόπο και όπως μπορεί ο κάθε ένας μας.
Είναι η πιο Υπέροχη Μάνα!
Είναι η Μάνα του Άπειρου Θεού, του Γλυκύτατου Χριστού μας!

Καλή Παναγιά! Με απέραντη αγάπη. Μόνο αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: