ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

Η κατρακύλα και το ξεγύμνωμα του Ψευτο-Διαφωτισμού της Ευρώπης

Απαξιώ να σχολιάσω την κατρακύλα και το ξεγύμνωμα του Ψευτο-Διαφωτισμού της Ευρώπης.
Οι Ορθόδοξοι το γνωρίζαμε και το περιμέναμε ότι όταν θα ωριμάσει ο καρπός του, θα αρχίσουν να αντιλαμβάνονται πολλοί, ότι δεν πρόκειται για Διαφωτισμό όπως προπαγανδιστικά μας τον παρουσίαζαν στα σχολικά βιβλία οι όπου γης Άθεοι, αλλά πρόκειται για ένα βαθύ Σκοταδισμό που επήλθε και πάλι από το Εωσφορικό Εγώ.

Αν το ψάξουμε λίγο βαθύτερα την ευθύνη αυτού του Ψευτο-Διαφωτισμού την έχει η αποστατημένη και αλαζονική Παπική εκκλησία και το Εωσφορικό Εγώ του ψυχοπαθή Λούθηρου, ο οποίος τόλμησε να πει:
 "Δεν δέχομαι ότι η θεωρία μου δύναται να κριθεί από κανέναν. Εκείνος ο οποίος δεν δέχεται την θεωρία μου, δεν δύναται να σωθεί" .
Το κατάλαβε στο τέλος της ζωής όταν είπε: ''Άνοιξα το φρέαρ της αβύσσου'' αλλά ήταν αργά, το κακό είχε γίνει.

Η Αντιλογία-Αμφισβήτηση των πάντων μέσω της Λογικής του, που πρώτος αυτός δίδαξε, γέννησε άλλη αντιλογία, καινούργια φιλοσοφία, νέες ιδεολογίες που ζυμώθηκαν και γέννησαν τον Ψευτο-Διαφωτισμό, ο οποίος Θεοποίησε την Ανθρώπινη Λογική και το Εγώ.
Εφερε την ηθική σαπίλα και τον ψυχικό θάνατο που σήμερα κατέκλυσε ολόκληρη η ανθρωπότητα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: