ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

«ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΥΛΑ ΜΟΥ »!

Θεία Λειτουργία στο Εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής στην Μονή ...
 Ένας πλούσιος Αμερικάνος ο Γεράσιμος, επέστρεψε στην πατρίδα -στο χωριό του- για καλοκαίρι, ύστερα από 60 χρόνια..
Είχε ένα τάμα όμως στην αγία Παρασκευή, και μόλις είδε στο καφενείο τον γεράκο παπά, τον πλησίασε και του λέει… «- παπά Κώστα, θέλω μεθαύριο να πάμε στο εκκλησάκι της αγίας Παρασκευής και να της κάνουμε μια παράκληση. Θα σου φέρω και άρτους, κεριά, λάδι, και όλα όσα χρειάζονται, και θέλω να την ευχαριστηθώ».

Ο καημένος όμως ο παπάς, στο απόκρημνο αυτό χωριό, δεν είχε την φυλλάδα της αγίας Παρασκευής.. Θέλοντας λοιπόν να αποφύγει ,το δύσκολο αυτό θέλημα του πλούσιου Αμερικάνου, του προτείνει :    
«-Θες να κάνουμε μια παράκληση στην Παναγία, που τα πιάνει όλα;
Δεν λέω, καλή η Αγία Παρασκευή, αλλά, τι να την ανακατέψουμε με παρακλήσεις και τέτοια;; Αυτά, Γεράσιμε, τα κάνουν οι καλόγεροι!!»

Ο Γεράσιμος όμως ήταν κάθετος…  «-παπά μου, εγώ αυτή την παράκληση θέλω! Μου είπαν ότι υπάρχει, και δεν ξέρω τι θα κάνεις… Πληρώνω όσο όσο !»
Ο παπά Κώστας, σκέφτηκε.. «αφού δεν την ξέρει και δεν την έχει ακούσει, θα τον φτιάξω μια χαρά, και συμφωνήσαν».
Ο ήλιος κόντευε να δύσει, και ο κόσμος είχε ήδη μαζευτεί στο εκκλησάκι της αγίας Παρασκευής.. Ήταν πλέον είδηση, ότι ο πλούσιος Αμερικάνος, θα έκανε παράκληση στην αγία Παρασκευή..
«Την βρήκες την φυλλάδα της αγίας Παρασκευής παπά μου; Θέλω να ακούσω το όνομά της στην παράκληση…!» ρώτησε ο Γεράσιμος.
«-Τι λές τώρα Γεράσιμε; Εγώ δεν θα την έβρισκα;
 Εσύ μια φορά, θα ακούσεις το όνομα της αγίας Παρασκευής και μην σε νοιάζει τίποτα!» απάντησε ο παπάς..
Βάζει λοιπόν το πετραχήλι, και ξεκινάει η «παράκληση»..
Από ..«Υγράν διοδεύσας ωσεί ξηράν και την αιγυπτίαν μοχθηρίαν διαφυγών, ο Ισραηλίτης ανεβόα, Τώ Λυτρωτή και Θεώ ημών άσωμεν»
Σε ..
«Υγράν διοδεύσας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ και την αιγυπτίαν μοχθηρίαν ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ , ο Ισραηλίτης ανεβόα,ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΥΛΑ ΜΟΥ ».
  
Έτσι, και το όνομα της αγίας Παρασκευής ακούστηκε, και ο Αμερικάνος ευχαριστήθηκε, και κανείς, δεν κατάλαβε τίποτα…!  

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικό…..Δεν μπορώ να σταματήσω να γελαώ.. ότι καλύτερο έχω διαβάσει… Ευχαριστούμε πολύ για αυτό το υπέροχο κείμενο.