ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη 20 Μαΐου 2021

Σήκωσα κάποτε το τηλέφωνο, 20 μέρες μετά το Πάσχα και είπα: «Χριστός Ανέστη» αντί για «εμπρός...»

Σήκωσα κάποτε το τηλέφωνο, 20 μέρες μετά το Πάσχα και είπα: «Χριστός Ανέστη» αντί για «εμπρός». Και απαντάει ο άλλος:
- Τι λες παιδί μου; Τί είναι εκεί;
- Σπίτι είναι…
- Τι είσαι εσύ;
- Τι είμαι; Άνθρωπος…
Είχε κάνεις λάθος στο τηλέφωνο αυτός. Άλλον ήθελε να πάρει και άλλο νούμερο πήρε και του έκανε μεγάλη εντύπωση και είπε:
- Τι λες βρε παιδί μου; Υπάρχουν άνθρωποι ακόμη, οι οποίοι κρατούνε αυτήν την ωραία παράδοση;
Μου είπε το όνομά του, δικηγόρος κ.λπ.
- Ξέρω γω. Μου φαίνεται ότι υπάρχουν ακόμη…
- Γι’ αυτό δεν μας βούλιαξε ακόμη ο Θεός. Διότι υπάρχουνε άνθρωποι ακόμη…

Δημήτριος Παναγόπουλος,Ιεροκήρυκας 

1 σχόλιο:

Α.Τ.ΙΩΑΝΝΗΣ είπε...

Όταν ήμουν Νεοκόρος, κάθε φορά που χτυπούσε το τηλέφωνο ο ιερέας μου είπε να απαντάμε με «Χριστός Ανέστη».
Μιά φορά ήταν μια νεαρή κοπέλα και στο «Χριστός Ανέστη» αποκρίθηκε: «Καλέ, τι αγενής είσαι εσύ! Πες και καμία Καλημέρα.»