Ἐπειδὴ Αὐτὴ εἶχε τὴν κεντρικὴ θέση στὴν οἰκονομία τῆς σωτηρίας,ἀφοῦ ἀπὸ Αὐτὴν σαρκώθηκε ὁ Κύριος ποὺ εἶναι ἡ κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας, ἔχει τώρα στὴν ἐπουράνιο Ἐκκλησία ὅλο τὸ πλήρωμα τῆς Χάριτος καὶ δόξας καὶ παρρησίας.
Ἔγινε ἡ εὐεργέτιδα πάσης τῆς φύσεως καὶ κτίσεως, γι’ αὐτὸ προσκυνεῖται ἀπὸ ὅλη τὴν κτίση ὡς Κυρία καὶ Δέσποινα καὶ Βασίλισσα καὶ Θεομήτορα.
Διὰ τῆς Θεοτόκου καὶ ἐξαιτίας Αὐτῆς ἡ ἱστορία ὅλου τοῦ κόσμου εἰσῆλθε σὲ νέα τροχιά,ἀσύγκριτα μεγαλειωδέστερη καὶ ἀνώτερη ἀπ’ ὅ,τι ὑπῆρχε πρὶν ἀπὸ Αὐτήν.
Δὲν μποροῦσε καὶ οὔτε μπορεῖ κάποιο δημιούργημα νὰ γίνει τελειότερο ἀπὸ Αὐτήν,
οὔτε ἡ ἴδια μποροῦσε νὰ γίνει τελειότερη ἀπ’ ὅ,τι εἶναι.
Ἀρχιμανδρίτου Ἐφραίμ,
Καθηγουμένου Ἱερᾶς Μ.Μ. Βατοπαιδίου
Ἡ Κοίμηση τῆς Θεοτόκου.Μετάβαση πρὸς τὴ Ζωή (ἀπόσπασμα)
ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.τεῦχος 338, Ἰούλιος-Αὔγουστος 2021

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου