ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

"Ένα κεράκι υπέρ των μισούντων" Άγγελος Αναστασιάδης


"Ένα κεράκι υπέρ των μισούντων"
Άγγελος Αναστασιάδης

Για τον ρόλο του Πνευματικού του στην καριέρα του μίλησε στον Sentra 103,3 και την εκπομπή «Αντεπίθεση» με τους Βασίλη Βέργη και Σάββα Λιβάνιο ο Αγγελος Αναστασιάδης.

Ο Έλληνας τεχνικός εξήγησε πώς και με ποιον τρόπο παίρνει την «εντολή», διευκρίνισε την διαδικασία που ακολουθεί και τόνισε πως πριν από το 1987 λοιδορούσε με χειρότερο τρόπο όσους κάνουν αυτό που κάνει τώρα ο ίδιος…
«Όπως κάποιοι απορούν με μένα, έτσι απορώ κι εγώ πώς μπορεί κάποιος να πιάσει δουλειά χωρίς να ρωτήσει τον Πνευματικό του. Αν έχεις βαφτιστεί, είσαι Χριστιανός, δεν γίνεται να μην το κάνεις… Εγώ δεν πρόκειται να λοιδορήσω αυτούς που δεν το κάνουν, ενώ αυτοί εμένα με λοιδορούν… Απλά, δεν ασχολούμαι μαζί τους… Είναι δύσκολο, σε μια εποχή φρίκης όπου έχουν χαθεί οι ηθικές αξίες και ο `μάγκας' είναι το λαμόγιο, αυτός που κλέβει περισσότερα, να αντιληφθεί κάποιος αυτό που λέω…

Είναι δύσκολο σ αυτή την εποχή να αντιληφθεί πως υπάρχει, το `άλλο', το καλύτερο, το διαφορετικό. Αυτή τη διαδικασία την ακολουθώ από το 1987. Μ' αυτούς που κοροϊδεύουν δεν έχω τίποτα κι εγώ λοιδορούσα πριν από το `΄87. Πλέον, κάθε φορά που πάω στην εκκλησία ανάβω ένα κεράκι υπέρ των μισούντων».

Αν δεν έχεις συνηθίσει να λειτουργείς έτσι, δεν μπορείς να καταλάβεις και τη διαφορά… Εγώ την ξέρω… Ήμουν σε χειρότερη θέση πριν από το '87 και γι' αυτό σαν ποδοσφαιριστής δεν έδωσα τίποτα σε σχέση μ' όσα μπορούσα. Συνέβησαν πολλά πράγματα στη ζωή μου, αλλά δεν θέλω αν αναφερθώ σ αυτά γιατί θα βγουν οι γνωστοί και θα κοροϊδεύουν. Είναι σαφές πως δεν θα πω το όνομα του Πνευματικού, άλλωστε δεν έχει καμία σημασία. Μπορεί να είναι ο παπάς της γειτονιάς, ο ιερέας της διπλανής εκκλησίας».

H συνέχεια του άρθρου εδώ...
http://www.sentragoal.gr/ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: