ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Μεταστροφή στην Ορθοδοξία μίας Αμερικανο-Σουηδικής οικογένειας

Το Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015 ο Ρουμάνος επίσκοπος Βορείου Ευρώπης Μακάριος τέλεσε την Θεία Λειτουργία και την βάπτιση μίας αμερικανο-σουηδικής οικογένειας στην ρουμανική ορθόδοξη ενορία της πόλης Ουπσάλα.

Συγκεκριμένα δέχθηκαν το Άγιο Βάπτισμα ο αμερικανικής καταγωγής Matthew,η σουηδή γυναίκα του Åsa και η κόρη τους Alma μετά από προετοιμασία έξι χρόνων.Την Κυριακή 18 Οκτωβρίου ετέλεσε το μυστήριο του γάμου του νεαρού ζεύγους Matthew και Asa.

O Matthew είπε τα ακόλουθα;«Σήμερα εγώ και η οικογένειά μου λάβαμε το Άγιο Βάπτισμα.Αυτό είναι το τέλος ενός ταξιδιού που κράτησε έξι χρόνια.Ήταν ένα ταξίδι μακρύ με πολλές δυσκολίες και πολλά ερωτήματα,στο τέλος όμως βρήκαμε μία κοινότητα στην οποία μας αποδέχθηκαν με ανοιχτή αγκαλιά.Το γεγονός πως μας δέχθηκαν ήταν θαυμαστό.Δεν είναι εύκολο να βρεις μία τέτοια κοινότητα που θα μείνει αναλλοίωτη όταν η κόρη μου θα φτάσει σε ώριμη ηλικία.
Είναι μία Εκκλησία που δεν αλλάζει με το πέρασμα των χρόνων αλλά κρατάει την ουσία της πίστεως.Αυτό το πράγμα δίνει δύναμη σε εμένα και στην οικογένειά μου και στα παιδιά που θα μεγαλώσουμε εν Χριστώ.Αισθανόμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι και ευλογημένοι που λάβαμε το μυστήριο του Βαπτίσματος και είμαστε έτοιμοι να αρχίσουμε μία νέα ζωή»
Απόδοση στα Ελληνικά- proskynitis.blogspot./πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: