ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

"Απόγνωση είναι να μην έχεις επιλογές"



Θυμήθηκα μία περιγραφή του συγγραφέα Αντώνη Σαμαράκη, μετά από ένα ταξίδι του στην υποσαχάρια Αφρική.
Γράφοντας τις εντυπώσεις του σε ένα άρθρο εφημερίδας, μεταξύ άλλων ανέφερε και ότι έβλεπε μπροστά του ένα παιδί πολύ υποσιτισμένο και πολύ διψασμένο. Παραπέρα ήταν ένας νερόλακκος, με βρώμικο και θολό νερό, με έντομα μέσα και άλλα ζωϋφια.
Το παιδάκι αμφιταλαντεύτηκε αν έπρεπε να πιεί από αυτή την βρώμικη λακκούβα. Στο τέλος έσκυψε και ήπιε...
"Τότε κατάλαβα ποιος είναι ο ορισμός της απόγνωσης", έγραψε ο Αντώνης Σαμαράκης. "Απόγνωση είναι να μην έχεις επιλογές", έγραψε...

 Αν δεν έχεις ούτε λεφτά για ένα σάντουιτς, γιατί έχεις μήνες να δουλέψεις και οι υποχρεώσεις έτρεχαν και κάθε "λίπος" που είχες στην άκρη ξοδεύτηκε, τότε μέσα στην απόγνωση σου ακόμη και τα 150€ δείχνουν αρκετό κίνητρο για να αποφασίσεις να πιείς το βρωμόνερο (ή να το χώσεις μέσα σου με σύριγγα).
"Απόγνωση είναι να μην έχεις επιλογές"
Αυτός ήταν ο αληθινός λόγος πίσω από τα λοκντάουν.
Η κατάσταση ομηρίας του λαού, το τσάκισμα του ηθικού του, ή καταρράκωση κάθε έννοιας αξιοπρέπειας."
Κωνσταντίνος Αρβανίτης
Διδάκτωρ Καρδιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ψαλμός γ’. (3)
Κύριε, τί ἐπληθύνθησαν οἱ θλίβον­τές με; Πολλοὶ ἐπανί­στανται ἐπ’ ἐμέ.
Πολλοὶ λέγουσι τῇ ψυχῇ μου· Οὐκ ἔστι σωτηρία αὐτῷ ἐν τῷ Θεῷ αὐτοῦ.
Σὺ δέ, Κύριε, ἀντιλήπτωρ μου εἶ· δόξα μου, καὶ ὑψῶν τὴν κεφαλήν μου.
Φωνῇ μου πρὸς Κύριον ἐκέκραξα, καὶ ἐπήκουσέ μου ἐξ ὄρους ἁγίου Αὐτοῦ.
Ἐγὼ δὲ ἐκοιμήθην καὶ ὕπνωσα· ἐξηγέρθην, ὅτι Κύριος ἀντιλήψεταί μου.
Οὐ φοβηθήσομαι ἀπὸ μυριάδων λαοῦ, τῶν κύκλῳ συνεπιτιθεμένων μοι. Ἀνάστα, Κύριε, σῶσόν με, ὁ Θεός μου.
Ὅτι Σὺ ἐπάταξας πάντας τοὺς ἐχθραίνοντάς μοι ματαίως, ὀδόντας ἁμαρ­τωλῶν συνέτριψας.
Τοῦ Κυρίου ἡ σωτηρία, καὶ ἐπὶ τὸν λαόν Σου ἡ εὐλογία Σου.

Φηλικιτατη είπε...

Συμφωνώ μεν μαζί σας όμως για μας τους ορθοδόξους Χριστιανούς, υπάρχει πάντα επιλογή!!!
Η επιλογή της πίστης στο θαύμα.... η επιλογή της οσιας Μαριας της Αιγυπτίας στην έρημο νηστική μόνο με Τον Θεό... των τόσων άλλων μαρτύρων μας ....
Κρίμα που δεν μπορούμε προσωπικά επί τόπου να βοηθούμε εκεί που τόσο υποφέρουν και δεν γνωρίζουν την "τελευταία " επιλογή... όμως γι αυτό μας ζητείται, η βαθειά, δυνατή, καρδιακή προσευχή μας όσο συχνά μπορούμε αν άλλη υλικη δυνατότητα δεν έχουμε...

Δήμητρα είπε...

Δόξα Πατρί και Υιό και Άγιο Πνεύματι και νυν και αεί και εις τους αιώνες των αιώνων
Αμήν......