ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 17 Μαΐου 2022

Μα ο Θεός δεν θέλει το κεράκι σου, ΕΣΕΝΑ θέλει ευλογημένε!



-Να,.. μπορεί να μην πηγαίνω στην εκκλησία συχνά αλλά από όπου περάσω ανάβω το κεράκι μου ,κάνω τον Σταυρό μου και προσπαθώ να κάνω καλές πράξεις ,τι άλλο να κάνω ;;;
-Μα ο Θεός δεν θέλει το κεράκι σου ΕΣΕΝΑ θέλει ευλογημένε

Κάποτε είχε πάει ένας στον Χριστό και του λέει :
"Χριστέ μου θέλεις να σου φέρω μια λαμπάδα ίσα με το μπόι μου ;"
Και απαντάει ο Χριστός :
" Και τα μελίσσια που γίνονται οι λαμπάδες δικά μου είναι "..
"Ε τότε να σου φέρω μια λειτουργιά στην εκκλησία".
"και τα σιτάρια που γίνονται οι λειτουργές και τα ψωμιά και αυτά δικά μου είναι ! "
" Τότε να σου φέρω ένα δεκαχίλιαρο στο φιλόπτωχο ταμείο".
" Όλα αυτά που έχεις δικά μου είναι..
"Του Κυρίου η γη κ το πλήρωμα αυτής "
"Μα τέλος πάντων τι θέλεις Χριστέ μου ;;;"
-«Υιέ μου δώσ΄μου την καρδιά σου.Δώσ΄μου τις αμαρτίες σου αυτές θέλω
αυτές διψάω για αυτές ανέβηκα πάνω στον σταυρό ...
Πολλά πράγματα πάμε στον Χριστό αλλά το σωστό δεν πάμε .
Και όσο για τις καλές πράξεις που είπες γερός να είσαι και πάντα να τις κάνεις αλλά ένα πράγμα να θυμάσαι αδερφέ μου,
το άλογο θα τραβήξει το κάρο όχι το κάρο το άλογο ,πρώτα η θυσία του Χριστού και μετά τα έργα μας.

Ποιος μπορεί να καυχιέται για τα έργα του ; Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ εργοσωτηρία αδερφέ μου ΧΡΙΣΤΟσωτηρία ΥΠΑΡΧΕΙ
Ο Χριστός μας σώζει κι όχι τα έργα μας .
Γιατί πολλοί άνθρωποι δυστυχώς πέφτουν στην εξής παγίδα :
Βασίζουν την σωτηρία πάνω στα έργα τους .ΛΑΘΟΣ μεγάλο ΛΑΘΟΣ γιατί έτσι πάει στράφι η θυσία του Χριστού μας τότε για ποιο λόγο να έρθει ο Χριστός μας στην γη να θυσιαστεί και να τραβήξει όλα αυτά τα πάνδεινα ;

Θα μας έλεγε από εκεί ψηλά κάντε καλά έργα, καλές πράξεις, και θα σας βάλω στην Βασιλεία μου, δεν το έκανε όμως ,ήρθε και πλήρωσε ο ΙΔΙΟΣ το τίμημα χύνοντας το ανεκτίμητο και αναμάρτητο αίμα Του πάνω στον Σταυρό ! Κόστισε πολύ ακριβά η σωτηρία μας αδερφέ μου .

-Ναι, καλά τα λες αλλά μην ξεχνάς τι έχουν κάνει και οι παπάδες 
-Εσύ στην εκκλησία πας για τον Χριστό; ή για τους παπάδες ;
-Για τον Χριστό
-Ωραία ή γειτονιά σου λοιπόν έχει 5 εκκλησίες, ας πούμε ότι μας σκανδαλίζει ο ένας ιερέας ,γιατί να μην πάω στην πιο κάτω εκκλησία ;
Άρα δεν είναι ο παπάς είναι προφάσεις εν αμαρτίαις..
Γιατί δεν θελουμε να πετάξουμε τα σκεπάσματα να πάμε εκκλησία ,τώρα βέβαια θα μου πεις αλλού υπάρχει μόνο μια εκκλησία ,πολύ σωστά και ας πούμε οφθαλμοφανές εδώ μπροστά μας ο παπάς αμαρτάνει, ξέρεις τι κάνει ο αληθινός ο ταπεινός ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ;
Το βράδυ που πάει να κάνει το απόδειπνο γονατίζει εκεί μπροστά στον Εσταυρωμένο Ιησού και λέει :
-Εεε γλυκύτατέ μου Ιησού «σκέπασε» πρώτα τον παπά της ενορίας μας και μετά τα παιδάκια μου.
Αυτή είναι η έμπρακτη αγάπη αυτή η αγάπη είναι 24 καράτια.
Όσο «σκεπάζουμε»τον αδερφό μας, και όσο εμείς «σκεπάζουμε»τον αδερφό μας άλλο τόσο σκεπάζει ο Θεός εμάς και την οικογένεια μας .....
Όποτε αδελφοί μου δεν υπάρχει ΕΓΩ πιστεύω με τον τρόπο μου ,οποίος το λέει αυτό δεν πιστεύει στον Θεό πιστεύει στον εαυτό του.
ΕΝΑΣ είναι ο τρόπος και γι αυτόν κατέβηκε ο Θεός στην γη και μας τον υπέδειξε, και σας το λέω δεν υπάρχει άλλος δρόμος σωτηρίας ένας είναι και περνάει μέσα από την εκκλησία με τα εξής «όπλα»:
-ΜΕΤΑΝΟΙΑ
-ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ
-ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τρέξτε αδέλφια μου κάτω από το πετραχήλι του παπά πείτε τις αμαρτίες σας ,στο σπίτι μας τα σκουπίδια πάνω από μια μέρα δεν τα αφήνουμε γιατί βρωμίζουν ,τα σκουπίδια της ψυχής μας γιατί τα αφήνετε να βρωμίζουν ...
Ο ΘΕΟΣ περιμένει να μας σώσει μην αργείτε γιατί κανείς μα κανείς δεν ξέρει ποτέ θα αντικρίσουμε Τον Δημιουργό μας και δυστυχώς αν δεν έχουμε εξομολογηθεί σωτηρία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ....
Μακαριστός Γέροντας Ιωάννης Κεραμιτζής 1936-2021

Δεν υπάρχουν σχόλια: