ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2023

Αυτό όλο το τέρας..μάντεψε..εσύ το έφτιαξες..


Σε τι διαφέρει δηλαδή η συμπεριφορά και η πράξη αυτών των παλιάνθρωπων στο καράβι, με τις παρακάτω συμπεριφορές και πράξεις:
-Πέταξαν έξω από τα νοσοκομεία, για δύο χρόνια περίπου, χιλιάδες γιατρούς και νοσηλευτές, επειδή δεν είχαν το pass του εμβλιασμού..
Να πεθάνουν από πείνα οι ίδιοι και τα παιδιά τους..

-Την πέταξαν έξω από το κέντρο υγείας, την ώρα που το αφτί της έσπαγε από πόνους, επειδή δεν είχε το pass του ράπιντ..

-Έστειλαν στη δουλειά μου τότε, εκείνον τον τζιχάντ μασκοφόρο, με σκοπό να με δείρει, επειδή δεν φόραγα μάσκα και κανείς από αυτούς που περίμεναν στην ουρά να εξυπηρετηθούν από εμένα, δεν αντέδρασε.

Με έσωσε όμως Ο Θεός που εκείνη την ώρα έστειλε κοντά μου..τον Λουκά..να είσαι πάντα καλά αγόρι μου..

-Στα ΚΕΠΑ, εκεί που πιστοποιούνται οι αναπηρίες.. Στο αναπηρικό καροτσάκι, αλλά δεν την άφησαν να περάσει επειδή..ήταν ληγμένη.. 
«Έχετε λήξει κυρία μου, περάστε έξω!»… Δεν είχε κάνει την τρίτη δόση δηλαδή..

-Σε σκότωναν ευχαρίστως και σε πέταγαν με τις κλωτσιές από τα ΜΜΜ αν δεν φόραγες μάσκα..

-Σε κάρφωναν αν ήσουν στην πλατεία να σε δει λίγο ο ήλιος, ενώ ίσχυε ο εγκλεισμός..
Τι να πρωτογράψω…

Και τώρα οι ίδιοι που είχαν αυτές τις συμπεριφορές πριν λίγο καιρό..έμειναν με το στόμα ανοιχτό..;

Γιατί ρε να μην σε σκοτώνουν και εν ψυχρώ..;;;
Αυτό όλο το τέρας..μάντεψε..εσύ το έφτιαξες..
Καιτη Πετράκη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αυτά δεν είναι τίποτα. Από όλα αυτά μπορεί να επιβίωνες και να μην πάθαινες απολύτως κανένα κακό.

Αλλά, ακόμα και πολύ πριν την πΛανδημία, πολλοί κάτοικοι αυτού του έθνους σκότωναν την ψυχή και το σώμα συνανθρώπων τους, με περίσσιο μίσος, αυθάδεια, και ξεδιαντροπιά. Πολλοί από αυτούς ήταν και "της Εκκλησίας", υποτίθεται, και αυτοδιαφημίζονταν και ως τέτοιοι.

Αυτά που γίνονται και που θα γίνουν είναι το ελάχιστο που μας αξίζει ως έθνος και ως Εκκλησία (αν υπάρχει πλεόν και Εκκλησία σε αυτόν τον τόπο, γιατί η δική μου αντίληψη λέει πως δεν υπάρχει, μιας και η Θέια Χάρη έχει φύγει από όλους μας - και δεν έχω γνωρίσει ούτε μια εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα). Τα όσα αμέτρητα θύματα υπάρξουν από την όλη κατάσταση, θα τα κρίνει ο Θεός και θα τα δικαιώσει σε περίπτωση που αδικήθηκαν.