ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021

Ήρθα εδώ στο Μοναστήρι όχι για να υψηλοφρονώ(Όσιος Ιάκωβος Τσαλίκης)



 Ήρθα εδώ στο Μοναστήρι όχι για να υψηλοφρονώ. Ο Ίδιος ο Χριστός μας που είναι Θεός, ταπεινώθηκε πιο κάτω κι από τον τελευταίο άνθρωπο. Δεν ξέρω Ψαλμωδίες. Προσευχή μόνο κάνω μέσ’ από την καρδιά μου αυθόρμητα, με πίστη. Παρακαλώ τον Όσιο:
- Όσιέ μου, όποιοι πατούν το πόδι στην Μονή μας, να τους δίνης το αίτημά τους.
Έχω χαρά που ο Θεός με έταξε εδώ, να προσφέρω ό,τι μπορώ στους αδελφούς μου. Ένα λόγο ενισχυτικό, τα πνευματικά, δηλαδή την προσευχή, την Λειτουργία μας, την ελεημοσύνη, την διακονία. Ο Κύριος μου τα δίνει εκατονταπλάσια.
Όσιος Ιάκωβος Τσαλίκης (♰ 22 Νοεμβρίου)
Από το βιβλίο: “Ο Γέρων Ιάκωβος (Διηγήσεις - Νουθεσίες - Μαρτυρίες)“ Έκδοση “Ενωμένη Ρωμηοσύνη“.

Δεν υπάρχουν σχόλια: