ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021

ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ!


"...Εγώ δεν θα γίνω σαν κι εσάς, όχι....Δεν θα με παρασύρετε, τ'ακούσατε; Ποτέ! Δεν θα σας ακολουθήσω, ούτε θα γίνω σαν κι εσάς, γιατί δεν σας καταλαβαίνω. Θα παραμείνω αυτό που είμαι. Εγώ είμαι ανθρώπινο πλάσμα... ένας άνθρωπος! ...Θα υπερασπίσω τον εαυτό μου ενάντια σ' όλο τον κόσμο... δεν θα καθίσω με σταυρωμένα τα χέρια, θα πολεμήσω...Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος...και μέχρι να' ρθει το τέλος θα παραμείνω άνθρωπος! Όχι, δεν θα συνθηκολογήσω!... ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ!..."

Eugène Ionesco, Rhinoceros (1959) -απόσπασμα-

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ (σας ευχαριστώ)

Κάνω έκκληση στην ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, στο ΦΙΛΟΤΙΜΟ, στην ΑΝΘΡΩΠΙΑ του κάθενός από εσάς, να στηρίξουμε την ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ
https://attikanea.info/%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%A9/