ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

'' Ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα έχει ζωήν αιώνιον'' Όχι ΘΑ ΕΧΕΙ αλλά ΗΔΗ ΕΧΕΙ!



Ανοίγοντας τον υπολογιστή μου σήμερα, βρήκα ένα μήνυμα που ειλικρινά με ξάφνιασε. Δεν είναι από φίλο μου στο Fb, αλλά από κάποιον ''λαθροαναγνώστη μου'' ο οποίος έχει μεγάλη θέση σε Αιρετικό Δόγμα.

Μου γράφει ''Σας διαβάζω. Όταν έκλεισαν οι Εκκλησίες την άνοιξη γράφατε ότι θα καταλήξει σε διωγμό της Θείας Κοινωνίας και ότι καμιά ασθένεια δεν κολλάει από την Θεία Κοινωνία. Γελούσα μαζί σας και περίμενα την διάψευση σας. Σήμερα σχεδόν ένα χρόνο μετά παρατηρώντας τα επιδημιολογικά δεδομένα μετά από μαζικές προσελεύσεις στη Θεία Κοινωνία, ομολογώ ότι έχω μεγάλη άγνοια επί του θέματος και πρέπει να ασχοληθώ πιο σοβαρά με την Ορθόδοξη Θεία Κοινωνία''.

Καταλαβαίνουμε τί κάνει ο Θεός; Πολέμιοι της Εκκλησίας και της Θείας Κοινωνίας αναγνωρίζουν και ομολογούν την Άγνοια τους και Ορθόδοξοι Χριστιανοί γίνονται αυτοί Πολέμιοι και με δήθεν επιστημονικές γνώσεις κρύβουν την Αδικαιολόγητη Άγνοια τους, εκθέτοντας δημοσίως τον εαυτό τους για ένα τόσο σοβαρό θέμα.

Τις Εορτές των Χριστουγέννων κοινώνησαν εκατοντάδες χιλιάδες Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Αν η Θεία Κοινωνία Μολύνει σήμερα θα μιλούσαμε για χιλιάδες κρούσματα και εκατόμβες νεκρών. 
'' Ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα έχει ζωήν αιώνιον''
Όχι ΘΑ ΕΧΕΙ αλλά ΗΔΗ ΕΧΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: