ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

Αλλά αν έρθει η κατάκριση στο μυαλό τουλάχιστον μην το πεις,μην το κάνεις καταλαλιά...



 Πρέπει να αποφεύγεις την παρατηρητικότητα .Να μην παρατηρείς τους άλλους.
Αλλά έστω και να μην έρθει η κρίση - κατάκριση στο μυαλό, είναι των τελείων ανθρώπων.Αλλά αν έρθει η κατάκριση στο μυαλό τουλάχιστον μην το πεις μην το κάνεις καταλαλιά μην πεις στον άλλον αλλά κράτησε το για τον εαυτό σου. ΔΙΟΤΙ ο άλλος μπορεί να έχει ένα καλό λογισμό για τον αδερφό .
Εδώ στο Άγιον Όρος έλεγαν : «μην πεις τίποτα και χαλάσεις το λογισμό του αδερφού μου».
Είναι μεγάλη αμαρτία να χαλάμε το λογισμό του αδελφού . Ο λογισμός χαλάει πάρα πολύ εύκολα και πρέπει να τον φυλαμε τον λογισμό μας.
Κάθε πρωί που ξυπνάμε πρέπει να σταυρώνουμε το κεφάλι μας και να λέμε:
 ''Kύριε δώσε μου καλούς λογισμους δώσε μου αγαθούς λογισμούς και φύλαξε το νου μου καθαρό για να μπορώ να έχω νουν Χριστού''.

Μακαριστός Γεροντας Γρηγόριος/Καθηγούμενος Ι Μ ΔΟΧΕΙΑΡΙΟΥ .

Δεν υπάρχουν σχόλια: