ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022

Έλα και ράγισε τον κόσμο μου...



Έλα και ράγισε τον κόσμο μου τον κόσμο αυτόν
 που χτίστηκε για χάρη μου
 που έγινε θηλιά για το χατίρι μου

 Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
 και καν' τον να ματώσει από το ψέμα
 να σκύψει το κεφάλι και το βλέμμα

 Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
 έλα και ράγισε εμένα
 έλα και ράγισε τον φόβο μου
 να φτιάξω ένα κόσμο από εσένα 
έλα και ράγισε τον κόσμο μου
 έλα και ράγισε εμένα

 Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
 να πέσει η μάσκα που μου φόρεσε 
να αλλάξει η ζωή που δεν με χώρεσε 

Έλα και ράγισε τον κόσμο μου 
τον κόσμο αυτόν που ξέρει το καλό μου
 μα θέλει την ψυχή και το στανιό μου 

Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
 έλα και ράγισε εμένα έλα
 έλα και ράγισε τον φόβο μου 
να φτιάξω έναν κόσμο από εσένα 
έλα και ράγισε τον κόσμο μου
 έλα και ράγισε εμένα*

* οι στίχοι είναι από το τραγούδι της Βιολέτας Ίκαρη,"Έλα και ράγισε τον κόσμο μου",
Μουσική: Δημήτρης Γλέζος - Στίχοι: Αντώνης Κατσαμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: