ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Το θαύμα του Αγίου Αρτεμίου..!



Επί 25 χρόνια υπέφερα από κήλη. Φέτος δεν μπορούσα πλέον να αντέξω τον πόνο και έπρεπε να πάω να εγχειριστώ.
 Μια μέρα μετά από μία ομιλία μου, μίλησα με έναν μοναχό και του είπα:
- Την άλλη Πέμπτη δεν θα είμαι εδώ για να ομιλήσω. Θα πάω να εγχειριστώ και θα παρακαλέσω τον π. Μαρίνο να έρθει αυτός στη θέση μου.

- Θα σου πω κάτι, μου είπε ο μοναχός. Είχα και εγώ κήλη. Υπέφερα και ήταν να πάω να εγχειριστώ. Ντρεπόμουν όμως ως καλόγερος να πάω να εγχειριστώ. Πήγα τότε και παρακάλεσα τον Άγιο Αρτέμιο να με κάνει καλά. Και με έκανε καλά! Και είμαι τώρα χωρίς επίδεσμο, χωρίς τίποτα και γυρίζω με τα ζεμπίλια στο χέρι, ''οργώνω'' την Αττική και είμαι καλά. Δόξα στο όνομά Του! Δεν πας και εσύ από εκεί;

Την άλλη μέρα το πρωΐ σηκώθηκα και πήγα στον Άγιο Αρτέμιο στη Γούβα. 
Ομιλούσα εκεί πέρα 6 χρόνια στον Άγιο Αρτέμιο και του είπα:
- Όπως ξέρεις, αυτό και αυτό με είπε ο π. Ηλίας, ότι τον έχεις κάνει καλά. Εγώ ξέρω από το βίο σου, ότι σε βάλανε ένα λιθάρι πάνω σου, στην κοιλιά σου και βγήκαν τα όργανά σου έξω. Και όταν σηκώσανε το λιθάρι αυτό, τον έναν τόνο, που σου είχανε επάνω, τα γεννητικά σου όργανα ήταν έξω και εσύ περπατούσες! Και έχεις – έτσι έχω διαβάσει στο βίο σου – χάρη στο θέμα αυτό.
Εάν θέλεις, κλείσε τις οπές, για να μην πάω να εγχειριστώ. Θα πάρω λαδάκι από το καντήλι σου και θα αλειφτώ και ό,τι θέλεις κάνε...

Αυτή ήταν η συζήτηση που έκανα με τον Άγιο. Έβαλα τις μετάνοιες μου, άναψα το κερί, ζήτησα από τον νεωκόρο λάδι και πήγα σπίτι. Αλείφτηκα στο σημείο της κήλης.
Ήταν να χειρουργηθώ την άλλη μέρα. Το απόγευμα όμως η γυναίκα μου έσπασε το πόδι της στον αστράγαλο, με αποτέλεσμα να αναβάλλω την εγχείρηση, αλλά ταυτόχρονα διαπίστωσα, ότι ο Άγιος Αρτέμιος με είχε κάνει καλά έπειτα από 25 χρόνια!...
Ιεροκήρυκας  Δημήτριος Παναγόπουλος (1916 - 1982)

Δεν υπάρχουν σχόλια: