ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022

«...ανεμοκουππίζασιν τα πράματα για νά βρουν αν κρύφκουμεν Ελλάδαν!»

«Εδκιούσαν άξιππα έσσο μας οι Εγγλέζοι τζαι ανεμοκουππίζασιν τα πράματα για νά βρουν αν κρύφκουμεν Ελλάδαν!»

  Στην πόλη μου, στη δική μου Πατρίδα, υπήρξαν άποικοι που μάντρωναν τους ανθρώπους, τους ομοχώριούς τους, τους ομογενείς, τους δικούς μου ανθρώπους, ανυπεράσπιστες γυναίκες και παιδιά, που περικύκλωναν τους τόπους με συρματοπλέγματα ακάνθινα, μη και τους φύγουνε, τους σημάδευαν με όπλα προσαρτημένα στα λάντ Ρόβερ τους, τα περιπολικά γυροφέρνοντας στην πόλη προκειμένου να εντοπίσουν σε τίνος ανδρός πάλλεται μες την ψυχή του, Πατρίδα!

 Πονάει ακόμα μες την ψυχή μου η πληγή, για όσα επέβαλαν δεινά οι Εγγλέζοι, στην Μάνα μου, στον Κύρη μου, στα αδέλφια μου, στους πάππους, στις γιαγιάδες μου!

Θα υπογράφω ως την ύστερην πνοήν
Δέσποινα Αικατερίνης Ανδρέα Τενίζη
Ελληνίδα Χριστιανή Ορθόδοξη
και θα έχω πάντοτε μες την ψυχή Ορθοδοξία, Οικογένεια και Πατρίδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: