ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023

Απόστολε Ανδρέα μου γροικώ το πως λυπάσαι..

Το ιστορικό Μοναστήρι του Αγίου Ανδρέα σήμερα, έρημο και μόνο, στην κατεχόμενη από Τούρκους Καρπασία…


Από μακρυά κοιτάζω σε κι έτσι περίπου θα΄σαι
Απόστολε Ανδρέα μου γροικώ το πως λυπάσαι.

Ήμουν μικρή και σου έβαλαν κατακτητές ζωνάρι
με εμπόδισαν προσκύνημα εις τη δική σου χάρη.

Αρνούμαι το ,το ομολογώ,τουρίστρια σου να΄ρτω
θα καρτερώ τη λευτεριά,Λαμπάδα να σ´ανάφτω.

Μα άμα έρτω τζ´ ύστερα θα κάμνω τη γιορτή σου
με παννυσιήδα πλουμιστήν που θα ´σιει την Μονή σου.

Γύρου τριγύρου τζύμματα πολλούς παναϋρκώτες
Απόστολε Ανδρέα μου τζαι γλέντια όπως τότες.

Στου πατέρα μου Ανδρέα, τη μνήμη, αφιέρωμα
Δέσποινα Αικατερίνης Ανδρέα Τενίζη


Δεν υπάρχουν σχόλια: