Ὁ ἕνας εἶναι ὁ Ἰουδαϊκός, ὁ ὁποῖος ὕστερα ἀπὸ τὰ θαύματα ποὺ εἶδε καὶ τὴν ἱστορία 20 αἰώνων τοῦ Χριστιανισμοῦ αὐτὸς ἀρνεῖται νὰ προσκυνήσῃ τὸν Ἰησοῦν Χριστόν. Καὶ ὁ δεύτερος εἶνε ὁ Ἑλληνικὸς λαός ὁ ὁποῖος δέχτηκε ἐξαιρετικὲς εὐλογίες (στὴ γλῶσσα του γράφτηκε τὸ Εὐαγγέλιο, στὴ γῆ του περιώδευσαν ἀπόστολοι καὶ τὴν ἁγίασαν πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ὅσιοι καὶ μάρτυρες). καὶ ὕστερα ἀπ’ ὅλα αὐτά, ἐνῷ δὲν θά ‘πρεπε νὰ ὑπάρχῃ οὔτε ἕνας ἄπιστος, δυστυχῶς «κύκλῳ οἱ ἀσεβεῖς περιπατοῦσι», καὶ ἡ γλῶσσα τους, «ὡσεὶ ξυρὸν ἠκονημένον», γλῶσσα «ὡσεὶ ὄφεως» σκορπίζει παντοῦ τὸ δηλητήριο τῆς ἀπιστίας.
Αὐγουστίνος Καντιώτης, κάπου στὸ 1966 μὲ ἀφορμὴ τὴν Κυριακὴ Δ’ Νηστειῶν, σὰ νὰ γράφτηκε χτές.
Αὐγουστίνος Καντιώτης, κάπου στὸ 1966 μὲ ἀφορμὴ τὴν Κυριακὴ Δ’ Νηστειῶν, σὰ νὰ γράφτηκε χτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου