ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη 20 Απριλίου 2023

"Βρε, λέω, Δευτέρα του Πάσχα, κουκιά;;"


Εγώ μια φορά στη Νέα Σκήτη, ήταν Δευτέρα του Πάσχα και μαγειρέψαμε κουκιά. Ο γέροντας είπε -τον ρώτησε ο μάγειρας τι θα μαγειρέψουμε, λέει κουκιά.
"Τι έχουμε;". Πάντοτε έτσι ρωτούσε, "τι έχουμε;"
-Κουκιά.
-Κουκιά.
Ε, Δευτέρα του Πάσχα μετά από κείνη όλη τη νηστεία την αλάδωτη, την ευλογημένη,
πάμε στο τραπέζι, βλέπω κι εγώ κάτι κουκιά πράσινα! Μου έφυγε κι εμένα και λέω, βρε,λέω, Δευτέρα του Πάσχα, κουκιά;Μισό σοβαρό, μισό αστείο.
Λέει, (ο γέροντας):τι είπες;
-Ε, λέω, Δευτέρα του Πάσχα, κουκιά;
Πήγα να το πω χαμογελαστά, ότι τάχα το είπα χαμογελώντας...
Εντάξει, φάγαμε και λέει ο γέροντας:
"Πάτε στον κήπο και μαζέψτε όλα τα κουκιά του κήπου. Όλα! Δεν θα αφήσετε τίποτα επάνω! Φέρτε τα εδώ, καθαρίστε τα και ώσπου έχει κουκιά, θα τρώμε κουκιά".
14 μέρες συνεχόμενες τρώγαμε κουκιά!14 μέρες!! 
Τη δε 15η μέρα πήγα στις Καρυές και είχε, κατά κακή μου τύχη, εκεί που μας φιλοξένησαν πάλι κουκιά!
π. Αθανάσιος Μητρ. Λεμεσού

Δεν υπάρχουν σχόλια: