ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Προσευχή στην Κυρία των Αγγέλων (Ζαχαρίας Παπαντωνίου)

Αποτέλεσμα εικόνας για maica domnului si randunelele
Στο παραθύρι μου ἦρθαν χελιδόνια-
στους λογισμούς μου
ἀκούονται ψαλμοί για τη δόξα σου.
Εὐχαριστῶ τήν καταστροφή
ποῦ μέ ὕψωσε ὡς ἐσένα.
Εὐλογημένες οἱ ἀποτυχίες
ποῦ μ΄ἔκαμαν ν’ ἀκούω
τόν ἑσπερινό.
Κάβοι καρτεροῦσαν τό καράβι
τῆς νειότης μου ξεκινημένο
τήν αὐγή.
Στῆς ἅρπες τῶν σκοινιῶν του
μάταια πέρασαν
οἱ συμφωνίες τῶν ἀνέμων
καί πίσω ἀπ’ τά κατάρτια του
μάταια ἔσβυσαν ἥλιοι ὠκεανῶν.
Κάβοι καρτεροῦσαν τό καράβι
τῆς νειότης μου
ξεκινημένο τήν αὐγή.
Σέ μαῦρον κάβο
τό καράβι τῆς νειότης μου
ἔπεσε.
Πρός τόν Ἄθω
πλέουν τά συντρίματά μου.
Κυρία τῶν Ἀγγέλων !

(Πεζοί ρυθμοί-Ἐκδόσεις Ἑστία)

Δεν υπάρχουν σχόλια: