ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Το Σώμα και Αίμα του Κυρίου μεταμορφώνει ριζικά όλον τον άνθρωπο

Αποτέλεσμα εικόνας για θεια κοινωνια
Επισκέφτηκε κάποτε τον Γέροντα Σεραφείμ Δημόπουλο στη Λάρισα...ένα πνευματικό του τέκνο και είδε έναν ψυχοπαθή με τον συνοδό του να φεύγουν.
Με αυτή την αφορμή τον ρώτησε: 
«Γέροντα, τι κάνετε με αυτούς; Πως βοηθάτε τους ψυχοπαθείς;»

Και ο Γέροντας απάντησε:
«Τους λέω να τους κοινωνούν συχνά. Το Σώμα και Αίμα του Κυρίου μεταμορφώνει ριζικά όλον τον άνθρωπο. Αναζωογονείται η ψυχή και το σώμα. Γίνεται ένας καινούργιος άνθρωπος με άλλο χαρακτήρα και ψυχισμό. Αλλά και τα κύτταρα αναζωογονούνται. Βλέπω πως πολύ σύντομα βελτιώνονται».

Από το βιβλίο ''ΑΣΚΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ'' σελ.357. εκδ.Ι, Ησυχ. Αγ.Ιωάννου Προδρόμου Μεταμορφ.Χαλκιδικής)


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟ. ΕΙΝΑΙ Ο ΙΑΤΡΟΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΗΜΩΝ.
ΕΙΝΑΙ Η ΙΑΣΗ. Η ΖΩΗ. ΤΟ ΦΩΣ. Η ΓΑΛΗΝΗ. Η ΧΑΡΑ. Η ΑΓΑΠΗ. Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Καλοκαιρι 2016.
στην θαλασσα γνωρισα πολλους ανθρωπους ...
μεταξυ αυτων, εβλεπα μια μοναχικη ηλικιωμενη , που καθοταν μονη της και ψαρευε με τις ωρες μανιωδως...
μια μερα , την ρωτησα τι δολωμα βαζει...και δεν απαντησε.Γυρισε τα μουτρα της απ την αλλη. Απορησα. Στεναχωρεθηκα.
Ενα απογευμα, τη ρωτησα : Εκανα κατι -αθελα μου- που σας πειραξε ?
Οχι- μου λεει-κοφτα.. Τοτε γιατι φερεστε ετσι , και γυρνατε το προσωπο σας απ την αλλη οταν σας μιλω ?
...Δεν απαντησε,....Της αφησα ενα μικρο εικονακι ευλογια και σηκωθηκε και μου το πεταξε στα μουτρα.
Θυμωσα με την ασεβεια της προς την εικονιτσα.- απο κει και περα την αγνοουσα επιδεικτικα.Περνουσα με τη μηχανη απο διπλα της,εκει που καθοταν στα βοτσαλα και ψαρευε, και γυριζα εγω αλλου το κεφαλι μου.
Μου την εσπαγε η αδιαλλαξια της.
Χτες 21.12. εμαθα πως πεθανε. Ηταν 10 μερες μεσα στο σπιτι της νεκρη....Δεν το ηξερε κανεις....και δεν μιλουσε σε κανεναν - εμαθα. Ηταν παραξενη και αντικοινωνικη, κακοτροπη.
Λυπηθηκα πολυ για την ψυχη της ,Ιωαννα την λενε, μου ειπανε.
Ο Θεος να την ελεησει.-Ευχεσθε.