ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

ΔΕΝ ΤΗΝ ΜΠΟΡΩ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ. ΌΣΟ ΒΑΣΤΑ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ



" Ό,ΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ.
Ό,ΤΙ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ.
Ό,ΤΙ ΣΤΡΑΒΟ ΔΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ,
ΘΑ ΤΟ ΣΙΑΞΩ.
ΔΕΝ ΤΗΝ ΜΠΟΡΩ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ.
ΌΣΟ ΒΑΣΤΑ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ".
Ανθυπολοχαγός του Πυροβολικού Μελάς Παύλος
(29/3/1870 - 13/10/1904)
Και τα λόγια του αυτά τα έκανε πράξη, αφού άφησε πίσω του μια τεράστια περιουσία, τη σύζυγό του Ναταλία Δραγούμη και τα δυο ανήλικα τέκνα του, για να πολεμήσει για την κατεχόμενη από τους Οθωμανούς και υπό βουλγαρική διεκδίκηση, Μακεδονία. Και, φορώντας τον Μακεδονικό του Ντουλαμά ,αποχαιρέτησε την οικογένειά του από το σπίτι του στην Κηφισιά, που είχε ο ίδιος σχεδιάσει, αφού υποσχέθηκε στη γυναίκα του ότι δεν θα χρειαστεί να τους αφήσει άλλη φορά.
Υπόσχεση που δεν αθέτησε...
ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΟΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΝ.ΚΑΜΜΙΑ ΘΥΣΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: