ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

Άρης Σερβετάλης-Παλιές και νέες συνεντεύξεις(Αποσπάσματα)

 Καθώς οι δηλώσεις του αγαπημένου Άρη Σερβετάλη, σχετικά με την πίστη του, με εντυπωσίασαν αλλά παράλληλα οι διαφημίσεις και οι υπενθυμίσεις στις σελίδες, είναι πολύ κουραστικές, απομόνωσα πρόσφατες και παλιές συνεντεύξεις που έδωσε.


Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΒΙΚΥ ΠΛΕΣΣΑ:

-Η σχέση του Άρη Σερβετάλη με τη θρησκεία είναι γνωστή. Ο ίδιος έχει πει σε παλαιότερη συνέντευξή του ότι η σχέση του με τον Θεό γεννήθηκε μέσα από ένα σοβαρό τροχαίο που είχε πάθει στην ηλικία των τεσσάρων ετών, το οποίο έγινε στις 3 Οκτώβρη, την ημέρα του Αγίου Διονυσίου του Αεροπαγίτη.
"Ο προστάτης μου είναι ο Άγιος Διονύσιος ο Αεροπαγίτης επειδή μικρός είχα ένα τροχαίο. Επίσης, ο Άγιος Αριστείδης που φέρω το όνομά του καθώς και ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος, ο οποίος ήταν ταλιμπανέζος, σκληροπυρηνικός και μου αρέσουν αυτοί οι τύποι" έχει πει σε συνέντευξή του.
Η τηλεοπτική επιτυχία με το «Είσαι το ταίρι μου» σας τρόμαξε τότε;
Νομίζω ότι δεν ήμουν έτοιμος να το διαχειριστώ όλο αυτό, να διαχειριστώ τον εαυτό μου. Ήταν ένα κύμα που με ξεπερνούσε. Ήθελα να πάρω μια απόσταση.
Εκ των υστέρων, μετανιώσατε;
Όχι, δεν μετάνιωσα καθόλου που έκανα πίσω. Αντιθέτως. Τότε ήταν που μπήκα σε μια συχνότητα, κι αυτή η συχνότητα με ακολουθεί και την ακολουθώ. Έγινε οδηγός μου. Εννοώ ότι μπήκα σε μια κατάσταση να γνωρίσω καλύτερα περιοχές δικές μου, αδιαχείριστες. Αυτή ήταν και η διαδικασία που με οδήγησε στην πίστη, στον Θεό.
Πώς φτάσατε στην πίστη;
Αυτό αποκαλύπτεται, συμβαίνει. Δεν έχει λογική. Δεν μπορείς να το εξηγήσεις. Είναι αποκαλυπτικό. Συμβαίνει γιατί νιώθεις ένα συναισθηματικό πλήρωμα.
Πόσο επηρεάζει τη ζωή σας;
Είναι τεράστια η αλλαγή. Τα βλέπεις όλα αλλιώς, τις προθέσεις των ανθρώπων, τον εαυτό σου σε σχέση με τους άλλους, αλλά κυρίως με τον εαυτό σου. Βλέπεις πόσο πολλά πρόσωπα έχεις και όλον αυτόν τον μηχανισμό που ήταν προ Χριστού και μετά Χριστόν. Η πίστη σου δείχνει έναν κόσμο που δεν τον βλέπεις με τη λογική, με τα μάτια. Επομένως ανοίγει ένα τοπίο αποκαλυπτικό. Είναι ένας άλλος κόσμος και αναρωτιέσαι πώς ήσουν πριν.
- Ο Άρης Σερβετάλης αποκαλύπτει πώς κατάφερε να υποδυθεί τον Άγιο Νεκτάριο στην ταινία «Man of God» και μιλά για τα ράσα και την πίστη του στον Θεό.
Την καρδιά του άνοιξε ο Άρης Σερβετάλης. Καλεσμένος στην εκπομπή της ΕΡΤ «Στα Άκρα» αναφέρθηκε στον ρόλο του ως Άγιος Νεκτάριος στην ταινία «Man of God». Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για την εμπειρία του στα γυρίσματα.
«Η προσωπική μου μάχη ήταν να κατευνάσω τα φαντάσματά μου, τους δαίμονές μου, τον εγωισμό μου, την αυταρέσκειά. Αυτό έγινε πρακτικά με πολύ κούραση» δήλωσε.
Και εξήγησε: «Πήγαινα ήδη στα γυρίσματα κάπως εξαντλημένος και πέρα από αυτό, με την ευλογία του παππούλη μου». Μιλώντας για την ταινία «Man of God», όπου χρειάστηκε να φορέσει ράσα, ξεκαθάρισε: «Φορώντας ακόμα και τα ράσα, αυτο είναι ένα παράδοξο και στα ψέματα που συνέβη, σου δημιουργεί κάτι το οποίο δεν μπορείς να το εξηγήσεις. Σου δημιουργεί μια διαφορετική αίσθηση για το πώς τοποθετήσε μέσα στην κοινωνία και μέσα στον άνθρωπο».
«Κάτι αλλοιώνεται, δεν εξηγείται αυτό και ίσως λόγω της συναισθηματικής φόρτισης και κάπως της οικειότητας με τον βίο του Αγίου, κάπως σαν να υπήρχε αυτή η διαθεσιμότητα» ανέφερε επίσης ο Άρης Σερβετάλης.
Ο Άρης Σερβετάλης αποκαλύπτει πώς κατάφερε να υποδυθεί τον Άγιο Νεκτάριο στην ταινία «Man of God» και μιλά για τα ράσα και την πίστη του στον Θεό.
Την καρδιά του άνοιξε ο Άρης Σερβετάλης. Καλεσμένος στην εκπομπή της ΕΡΤ «Στα Άκρα» αναφέρθηκε στον ρόλο του ως Άγιος Νεκτάριος στην ταινία «Man of God». Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για την εμπειρία του στα γυρίσματα.
«Η προσωπική μου μάχη ήταν να κατευνάσω τα φαντάσματά μου, τους δαίμονές μου, τον εγωισμό μου, την αυταρέσκειά. Αυτό έγινε πρακτικά με πολύ κούραση» δήλωσε.
Και εξήγησε: «Πήγαινα ήδη στα γυρίσματα κάπως εξαντλημένος και πέρα από αυτό, με την ευλογία του παππούλη μου». Μιλώντας για την ταινία «Man of God», όπου χρειάστηκε να φορέσει ράσα, ξεκαθάρισε: «Φορώντας ακόμα και τα ράσα, αυτο είναι ένα παράδοξο και στα ψέματα που συνέβη, σου δημιουργεί κάτι το οποίο δεν μπορείς να το εξηγήσεις. Σου δημιουργεί μια διαφορετική αίσθηση για το πώς τοποθετήσε μέσα στην κοινωνία και μέσα στον άνθρωπο».
«Κάτι αλλοιώνεται, δεν εξηγείται αυτό και ίσως λόγω της συναισθηματικής φόρτισης και κάπως της οικειότητας με τον βίο του Αγίου, κάπως σαν να υπήρχε αυτή η διαθεσιμότητα» ανέφερε επίσης ο Άρης Σερβετάλης.
«Υπάρχει μια αλλοίωση μετά τη συμμετοχή μου αυτή στην ταινία» παραδέχτηκε ο Άρης Σερβετάλης. Και συμπλήρωσε ότι δεν υπάρχουν συνταγές στο πώς μπορεί ένας ηθοποιός να υποδυθεί έναν τέτοιο χαρακτήρα.
Η πίστη στον Θεό για τον Άρη Σερβετάλη - Τι δήλωσε ο ηθοποιός
Ο Άρης Σερβετάλης δεν παρέλειψε να αναφερθεί εκ νέου στην πίστη του στον Θεό, επισημαίνοντας ότι αυτή η εσωτερική αναζήτηση είχε ξεκινήσει από μικρή ηλικία, όταν η γιαγιά του και η νονά του διάβαζαν σε εκείνον τους βίους Αγίων και τον είχαν βάλει σε μια τέτοια πορεία.
«Στο Γυμνάσιο υπήρχε μια αποστροφή. Είπα "ok" μπορεί να υπάρχει Θεός αλλά αυτήν τη στιγμή δεν τον θέλω» είπε με ειλικρίνεια ο ηθοποιός. Και πρόσθεσε: «Θέλω να ζήσω, να κάνω τις "αρκούδες μου", να βιώσω το χάος».
«Μέσα σε αυτήν τη χαοτική και θυελλώδη κατάσταση, είχε καλλιεργηθεί ένα κενό. Αναζητούσα την ηδονή σε οποιαδήποτε μορφή της, η οποία όμως επειδή είναι εφήμερη μετά με οδηγούσε σε ένα αβυσσαλέο κενό, το οποίο δεν είχε πάτο. Ένιωθα τρομερά αυτήν τη μοναξιά και είπα ότι αυτό το πράγμα είναι τερατώδες και δεν μπορώ να το αντέξω» εξήγησε.
Α. Σερβετάλης: Η διαδρομή από την αποστροφή για το Θεό στη μεγάλη πίστη | 22/10/2021 | ΕΡΤ

Το είδα στο facebook(Άννα Σιδηροπούλου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: