ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Σε ευχαριστώ απείρως, Κύριε μου!(Προσευχή του Γέροντα Ευσέβιου Γιαννακάκη)

Image may contain: 1 person, hat


Σε ευχαριστώ απείρως, Κύριε μου! Είναι ευλογία ιδιαίτερη για μένα τον ουτιδανό και ελάχιστο, με τις τόσες ελλείψεις και τα τόσα ελαττώματα, να υπηρετώ τους πονεμένους συνανθρώπους μου.

Σε ευχαριστώ, Κύριε, γιατί μου εμπιστεύεσαι ψυχές δικές Σου· με αξιώνεις να διακονώ ανθρώπους που βρίσκονται στο κρεββάτι του πόνου…

Φώτιζέ με, Κύριε, να προσέρχομαι οπλισμένος πνευματικά στις ψυχές των πονεμένων Σου, για να ωφελούνται με την παρουσία μου και τα λόγια μου. 

Το πέρασμά μου, Κύριε, από τις κλίνες και τους θαλάμους των δοκιμαζομένων να προσφέρη και να κηρύττη Εσένα. Εσένα, που είσαι ο μεγάλος Ιατρός ψυχών και σωμάτων, ο Σωτήρας μας και η Ζωή μας.

Προσευχή του Γέροντα Ευσέβιου Γιαννακάκη(+19/6/1995) ο οποίος τριανταπέντε σχεδόν χρόνια υπηρέτησε ως εφημέριος στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: