ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021

Το θάρρος σου θα συνεχίσει να είναι πηγή έμπνευσης για μένα για το υπόλοιπο της ζωής μου

Ο Θεός να δίνει δύναμη σε όλα τα παιδάκια που έχουν καρκίνο και στις οικογένειές τους 



Στις 8 Ιουλίου του 2017 ο Μπράντλεϊ Λόουρι, σε ηλικία έξι ετών, δυστυχώς χάνει την μάχη με τον καρκίνο.
''Θα αντάλλαζα τα πάντα γι'αυτόν ώστε να επιστρέψει στην ζωή. Ξεχάστε τα γκολ και τα βραβεία. Είναι οι αναμνήσεις που μένουν και θα κουβαλάω μέσα μου για πάντα.''
Ζερμέν Ντεφόε
''Γεια σου φίλε μου, θα μας λείψεις πάρα πολύ, νιώθω ευλογημένος που ο Θεός σε έφερε στην ζωή μου και είχα την ευκαιρία να περάσω απίστευτες στιγμές μαζί σου, γι 'αυτό είμαι ευγνώμων σ'αυτόν.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον τρόπο σου όταν συναντηθήκαμε για πρώτη φορά, τόσο γνήσια αγάπη σε αυτά τα γλυκά μάτια, είναι πραγματικά δύσκολο να βρεις λέξεις για να εκφράσεις τι είναι για μένα. Ο τρόπος σου να λές το όνομά μου, τα μικρά σου χαμόγελα στις κάμερες σαν να ήσουν σούπερ σταρ και η αγάπη που αισθάνθηκα όταν ήμουν δίπλα σου.
Το θάρρος σου θα συνεχίσει να είναι πηγή έμπνευσης για μένα για το υπόλοιπο της ζωής μου.
Δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο με έχεις αλλάξει ως άτομο.Ευλογημένο μικρό παιδί.Ο καλύτερος φίλος μου "

Επιστολή από τον Ντεφόε στον φίλο του Μπραντλει
Ο μικρός Μπράντλει έφυγε απο την ζωή αντιμετωπίζοντας με ψυχική δύναμη και γενναιότητα τον καρκίνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: