ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021

Ότε κατά πρώτον ανέγνωσα τον Βίο της Οσίας Μακρίνης,τόσον κατεθέλχθην...(Αλεξ.Μωραϊτίδης)


 «Ότε κατά πρώτον ανέγνωσα τον Βίο της Οσίας Μακρίνης,τόσον κατεθέλχθην,΄ψστε μοί εγεννήθη πόθος να ηδυνάμην νά συμπκηρώσω την Ακολουθία της Οσίας,ώστε νά εορτάζω είς τήν μνήμη την μνήμην της. Αλλ'ο πόθος μου αυτός απέμεινεν ανεκτέλεστος.

Όμως πρό διετίας,ή έν τή Ιερά γυναικεία μονή τής Τήνου ενασκούμενη Γερόντισσα Μακρίνα,έχουσα τόν αυτόν πόθον,πολύ μέ παρεκάλεσε νά επιχειρήσω αυτό τό έργον.Άλλ'εγώ βασανιζόμενος υπό ποικίλων ασθενειών καί υπό του λογισμού ταχείας αποτάξεώς μου,δέν εύρισκον τόν κατάλληλον χρόνον,αναβάλλων είς ευθετώτερον καιρόν.Τελευταίον,πρό τινων ημερών,η Γερόντισσα Μακρίνα πάλιν μοί επανέλαβε τήν παράκλησιν: «ένα δοξαστικόν μόνον θέλω»,μοί έλεγε.

 Την παράκλησίν της αυτήν διαβιβασασά μοι ή θεοπεφιλημένη έν Χριστώ αδελφή κυρία Άννα,ή πολλάς ευεργεσίας μοί παρασχούσα έν ταίας ασθενείαις μου καί παρέχουσά μοι,υπό Θεού φωτισθείσα βεβαίως,μέ τόσην περιπάθειαν καί ευλάβειαν πρός την Οσίαν μοί ομίλησε ΄΄θα βοηθήση η Οσία λέγουσα,δοκιμάσατε΄΄,ώστε έκαμψεν τήν άρνησή μου πρός μεγάλην καμού ευχαρίστησην καί προχθές μετά τόν εσπερινόν της Αγίας Κυριακής,ότε αέρας δροσερός έπνευσεν,έκαμα ένα κομβοσκοίνιον προς τήν Οσίαν αιτών την θείαν αντίληψην καί ηρξάμην τού έργου,όπερ συμπληρώσας πολύ ευκόλως εντός δύο ημερών,σήμερον αποστέλλω είς Τήνον το παρόν αντίγραφον

 Άς έχη δόξαν ο Μεγαλοδύναμος ο τα ασθενή ενισχύων,ή δέ Οσία του Χριστού Μακρίνα άς διευκολύνη τήν ανάπαυσίν μου ,όπου είναι συμφέρον μου».

Ακολουθία πλήρης της οσίας Μακρίνης αδελφής του Μεγάλου Βασιλείου. Γράφτηκε το 1920. Χειρόγραφά της κατείχαν ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος και η Ευπραξία Βασιλικού, ηγουμένη της Ι. Μονής της Τήνου. Εκδόθηκε με επιμέλεια του π.Ηλία Μαστρογιαννόπουλου

Ασματική Ακολουθία εις την Οσίαν Μακρίναν – Αλεξάνδρου Μωραϊτίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: