ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Παιδί μου,μην ξεχνάς ότι αυτό το χέρι το'φτιαξε ο Θεός,είσαι αδελφός μου.



Καπου εκεί σε μια διαδρομή στο Άγιο Όρος,συναντώ ένα γεροντάκι να διαβάζει ένα πνευματικό βιβλίο. Θελησα να του ζητήσω την ευχή του και να συνεχίσω την διαδρομή μου.
-Την ευχή σου γέροντα μου ,του είπα,σκύβω ευλαβικά να φιλήσω το χέρι του ,καθώς κρατούσε το κομποσκοίνι του.
-Την ευχή μου παιδί μου να΄χεις  και ταυτόχρονα σκύβει και μου φιλά το χέρι μου. -Γέροντα ,τον ρωτώ ,γιατί με ασπάστηκες;δεν είμαι ιερέας,είπα. 
-Παιδί μου ,μού απάντησε,μην ξεχνάς ότι αυτό το χέρι( το δικό μου) το'φτιαξε ο Θεός,είσαι αδελφός μου.
 Εκεί κατάλαβα,γεμάτος συναισθήματα την διαφορά του Αγίου Όρους με τον έξω κόσμο. Ήταν όλα όσα ήθελα να δω.
vimaorthodoxias

Δεν υπάρχουν σχόλια: